۱۳ بهمن ۱۴۰۱

خلاقیت و نوآوری در آموزش با تخته هوشمند جدید ال‌جی

راهکارهای تجاری ال‌جی (LG Business Solutions) با رونمایی از تخته هوشمند جدید خود به سمت آینده‌ای پر از نوآوری و خلاقیت در زمینه آموزش قدم بر می‌دارد.

ال جی از طریق بخش « راهکارهای تجاری» خود در کنفرانس آینده تکنولوژی آموزش (FETC) در سال ۲۰۲۳ از طیف گسترده‌ای از محصولات حوزه آموزش و تحصیل رونمایی کرد که نشان از تعهد شرکت ال‌جی نسب به بازار پویای آموزش و حرکت به سمت کلاس‌های خلاق و نوآورانه است. در این نمایشگاه، تخته هوشمند ال جی LG CreateBoard (مدل TR3DK) رونمایی شد که به منظور رفع نیازهای مختلف در زمینه یادگیری حضوری، از راه دور و ترکیبی ساخته شده است.

در اواخر ماه ژانویه سال جاری میلادی در نیواورلئانز آمریکا و در غرفه ۳۵۳۱ نمایشگاه FETC، ال‌جی محصولات متنوعی در زمینه حوزه فناوری آموزشی را برای بازدیدکنندگان به نمایش در آورد. در این نمایشگاه، ال‌جی همچنین از برنامه‌های آموزشی گسترده خودش از طریق آکادمی ال‌جی (LG Academy) رونمایی کرد. در این بین نیز دوره آموزشی جدیدی قرار است به طور اختصاصی برای خط تخته هوشمند LG CreateBoard در سه ماهه اول سال جاری میلادی برگزار شود.

تخته هوشمند جدید ال‌جی از جمله تخصصی‌ترین محصولات حوزه آموزش به شمار می‌رود که صفحه نمایش تعاملی چند لمسی تا ظرفیت ۴۰ نقطه را دارد و این امکان را می‌دهد تا در کنار فایل‌های دیجیتالی به نمایش در آمده روی صفحه حاشیه‌نویسی کرد. این تخته هوشمند همچنین ابزارهای دیگری برای ایجاد، اشتراک گذاری و مدیریت محتوا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تخته هوشمندهای ال‌جی شامل مدل‌های ۶۵، ۷۵ و ۸۶ اینچی می‌شود و علاوه بر این موارد نیز مدل کاملا جدید ۵۵ اینچی به خط تولید اضافه شده است. همه این پنل‌های هوشمند این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهند تا بدون توجه به مکان‌شان درون کلاس و فاصله‌شان با تخته، به راحتی آموزش‌های معلم خود را مشاهده و دنبال کنند. مدل جدید ۵۵ اینچی تمام عملکردهای قدرتمند تخته هوشمندهای قبلی را دارد ولی در یک اندازه جمع‌وجور‌تر برای کلاس‌های کوچک‌تر، اتاق‌های جلسه و دفاتر بسیار مناسب است.

ال‌جی در زمینه تخته هوشمندهای خود تنها به سخت‌افزار بسنده نکرده و استودیو تخته هوشمند ال‌جی (LG CreateBoard Studio) محصولاتی نرم‌افزاری نیز تولید کرده که ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار معلم‌ها و دانش‌آموزش قرار می‌دهند. اولین مورد از این نرم‌افزارها نیز آزمایشگاه تخته هوشمند ال‌جی (LG CreateBoard Lab) نام دارد که به معلم‌ها این امکان را می‌دهد تا با الگوهای از پیش طراحی شده، جریان کاری مناسبی را برای آموزش خود در کلاس همچون ایجاد محتوا، وارد کردن اسناد، ساختن درس و غیره ایجاد کنند.

از سوی دیگر، برای اینکه فضای کلاس تعاملی و انعطاف‌پذیر باشد، ال‌جی راهکار اتصال بی‌سیم را با LG CreateBoard Share فراهم آورده است. این نرم‌افزار که از قبل روی تخته هوشمند ال‌جی نصب شده، این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد تا با موبایل یا لپ‌تاپ خود و بدون نیاز به بروزسانی نرم‌افزاری یا نصب برنامه خاص به تخته هوشمند کلاس متصل شوند.

این در حالی است که چندین تخته هوشمند ال‌جی می‌توانند به صورت بی‌سیم به یکدیگر متصل شوند تا بتوان از چندین تخته در داخل کلاس استفاده کرد و همین نیز این فرصت را برای دانش‌آموزان فراهم می‌آورد تا با پنل‌های مختلف موجود در کلاس کار کنند و تعامل بیشتری داشته باشند. این کار تاثیر قابل توجهی در میزان عملکرد کلاس نیز خواهد داشت.

علاوه بر این موارد نیز معلم‌ها می‌توانند دوربین، میکروفون و سایز لوازم جانبی را به این تخته هوشمندهای ال‌جی اضافه کنند تا تدریس بهتری در کلاس داشته باشند. همچنین، مدیران مدارس می‌توانند با استفاده از سیستم مدیریت دستگاه LG ConnectedCare DMS به تمام تخته هوشمندهای کل مدرسه دسترسی داشته باشند و اعلام‌های مهم، نکته‌های ضروری یا هشدار آتش‌سوزی را به صورت یکجا به همه اطلاع رسانی کنند.

در کنفرانس برگزار شده در نیواورلئانز محصولات دیگری از ال‌جی که برای تجهیز مدارس مناسب هستند نیز به نمایش گذاشته شدند که از جمله آن‌ها می‌توان به کامپیوترهای مبتنی بر فضای ابری، لپ‌تاپ‌های جدید، نمایشگرهای ویدئو کنفرانس، مانیتورهای گیمینگ، ‌نمایشگرهای تعاملی، نمایشگرهای بزرگ DVLED، پروژکتور، تبلت و غیره اشاره کرد.

همه محصولات غرفه ال‌جی با هدف تقویت محیط‌های تحصیلی با فناوری ساده، مقرون به صرفه و قدرتمند ارائه می‌شوند و این شرکت سعی دارد امکانات نوین را برای معلم‌ها و دانش‌آموزان به ارمغان بیاورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید