۲۵ فروردین ۱۳۹۵

مشارکت ال‌جی با کِی-واتر برای تولید فناوری‌های انرژی خورشیدی شناور

ال‌جی الکترونیکس با شرکت منابع آب کره (K-Water) بر سر یافتن کسب‌وکارهای جدید انرژی شامل فناوری‌های انرژی خورشیدی شناور دست همکاری داد.

شرکت غول فناوری و شرکت مدیریت زیرساخت آب تفاهم‌نامه‌ای در مرکز کی-واتر واقع در دای‌جئون کره جنوبی، در 12 آوریل، امضا کردند تا به طور مشترک فناوری‌های انرژی آب تولید کنند و فرصت‌های شغلی جدید بیابند. این جشن توافق با حضور لی سانگ-بونگ، رئیس بخش B2B و رئیس مرکز تجارت انرژی ال‌جی الکترونیکس و همچنین مدیرعامل کی-واتر، چوی گای-وون، برگزار شد.

طبق این توافق، دو شرکت با استفاده از سطح آب سدهایی که کی-واتر مسئولیت آنها را برعهده دارد فناوری‌های انرژی آب تولید می‌کنند و مدل‌های تجاری جدید می‌یابند. این پروژه عظیم قرار است پنل‌های انرژی خورشیدی شناور تولید کند و بسازد.

نسل انرژی خورشیدی شناور به دلیل برخورداری از 10 درصد بازده انرژی بیشتر در مقایسه با نسل انرژی خورشیدی زمینی شهرت دارد زیرا آبی که تسهیلات را در برمی‌گیرد آن را خنک کرده و به حفظ دما در 24 درجه سلسیوس کمک می‌کند. در این حالت، ماژول‌ها حداکثر راندمان را از خود نشان می‌دهند. مخصوصاً اینکه، این گزینه راهکاری مناسب برای کشورهایی مانند کره است که قلمروی محدودی دارند و زمینی که برای جنگل‌ها و مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد را اشغال نمی‌کند.

نکته قابل توجه این است که هر دو شرکت به دنبال یافتن فرصت‌های شغلی در کشورهایی هستند که با کمبود زیرساخت منابع برق مواجه هستند و در ساخت تأسیسات بزرگ انرژی در آینده با مشکل مواجه‌اند.

آقای لی سانگ-بونگ گفت: «انرژی خورشیدی یکی از بهترین سیستم‌هایی است که می‌تواند با انواع منابع آب موجود در مخازن، سدها و سواحل مورد استفاده قرار گیرد. ما به همکاری خود با کی-واتر برای بازار جهانی انرژی آب ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید