۲۶ تیر ۱۳۹۵

 بزرگ‌تر ببینید

به لطف وجود تلویزیون‌های پیشرفته و OLED ال‌جی، آنهایی که از روی کاناپه منزل خود بازی را تماشا می‌کنند منظره بهتری را نسبت به کسانی می‌بینند که در استادیوم در حال سر دادن فریاد شادی برای بردن طلا در بازی‌ها هستند. نه تنها تماشاچیان از منزل صحنه را با وضوح بیشتری می‌بینند بلکه شانس بازپخش فوری، مشاهده از زوایای مختلف و حتی گزارش ورزشی برای بهتر کردن تماشای بازی در میدان مسابقه را نیز دارند.

گاهی اوقات تماشاچیان در منزل چیزهای بیشتری نسبت به تماشاچیان حاضر در استادیوم و حتی خود بازیکنان می‌بینند زیرا صحنه‌ها توسط دوربین‌های زیادی در استادیوم ضبط می‌شوند. بر خلاف قدرت زیاد تجهیزات مدرن HD، پیش می‌آید که گاهی حتی این دوربین‌های پیشرفته را نیز نمی‌توانند یک شات واضح را نمایش دهند.

یک تیم فوتبال امریکایی حلقه‌ای از دوربین‌ها را در زمین نصب می‌کند تا اپراتورها در اتاق کنترل بتوانند تصاویر را بچرخانند و هر لحظه از بازی را ضبط کنند. ال‌جی یک دوربین 360 درجه همراه تولید کرده است که می‌تواند هر نقطه از تصویر را از هر سمتی ثبت کند. البته هنوز جای فکر دارد که چگونه می‌توان این محصول را در پخش ورزش‌های داخلی استفاده کرد. در هر صورت، این فناوری وجود دارد. شاید روزی این فناوری منجر به تولید دوربین‌هایی درون میدان بازی شود که بتوان همه چیز را مشاهده کرد. این فناوری به شما اطمینان می‌دهد که هر شات روی هر گل، فول یا آفساید به وضوح ضبط شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید