۱۲ تیر ۱۴۰۰

صفحه نمایش‌های بی‌عیب و نقص ال‌جی برای هنر معاصر‌

فناوری امروز، از ایجاد آن گرفته تا تقدیر، بر همه جنبه‌های فرایند هنر تأثیر گذاشته است. برای اینکه یک اثر هنری مورد تقدیر قرار بگیرد، باید رنگ یا جلوه دقیق و مورد نظر پدیدآورنده و خالق اثر را در نظر بگیرد تا احساسات دلخواه را در بینندگان ایجاد کند.

ال‌جی اسپانیا و دانشکده طراحی و نوآوری در طراحی مادرید (ESNE) با تلفیق استعداد هنری و فناوری‌های پیشرفته، اخیراً فضایی را برای هنرمندان در این دانشگاه ایجاد کرده‌اند تا بتوانند خلاقیت‌های دیجیتالی را زنده کنند. از 11 تا 18 ژوئن، به هنرمندان جوان مستعد و فارغ التحصیل ESNE این فرصت داده شد تا آثار هنری آوانگارد خود را در تلویزیون‌های 2021 ال‌جی در اولین موزه هنر دیجیتال به نمایش بگذارند.

ال‌جی اسپانیا و ESNE پس از یک ماه پخش انحصاری آنلاین، با همکاری یکدیگر یک گالری هنری زنده را با تلویزیون‌های ال‌جی افتتاح کردند تا دوستداران هنر روشی بهتر را برای لذت بردن از بهترین کارهای دانشگاه در تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی فراهم کنند. ال‌جی و ESNE به عنوان یکی از اولین رویدادهای آفلاین در اسپانیا، اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از ایمنی بازدیدکنندگان از جمله بررسی دما و تعیین محدودیت تعداد مهمانان انجام دادند.

هر اثر هنری نمایش داده شده در تلویزیون‌های ال‌جی با توجه به ارزش هنری و چگونگی هماهنگی آنها با ویژگی‌های منحصر به فرد فناوری تلویزیون پیشگام ال‌جی، دقیقاً توسط ال‌جی و ESNE انتخاب شده است. تلویزیون‌های OLED evo ،LG OLED ،QNED Mini LED و NanoCell ال‌جی برای نمایش آثار هنری دانشجویان به لطف توانایی در مدیریت سیاه خالص، پویایی روان، نسبت کنتراست بالا و رنگ‌های روشن در حداکثر جزئیات و دقت استفاده شده‌اند.

تلویزیون‌های LG OLED به طور خاص برای حفظ اصالت هنرمند از طریق رنگ‌های کاملا دقیق انتخاب شده اند. هر تلویزیون OLED ال‌جی رنگ مشکی کاملی را به نمایش می‌گذارد و صد در صد از نظر وفاداری رنگ از آژانس جهانی آزمایش محصولات Intertek تأیید شده است.

تلویزیون ال‌جی OLED evo جدید برای سال 2021 به لطف فناوری پیشرفته پردازش تصویر و صفحه نسل بعدی تلویزیون با افزایش کارایی، کیفیت تصویر حتی واضح‌تر و روشن‌تری را ارائه می‌دهد. تلویزیون 65 اینچ LG OLED evo علاوه بر کیفیت تصویر استثنایی خود، از طراحی خیره کننده ال‌جی Gallery Design با حاشیه‌های باریک 20 میلی‌متری خود بهره می‌برد و استاندارد جدیدی را در نمایشگرها ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، زیبایی اتاق با استفاده عالی از نور نئون زنده همراه بود که به فضای هنری جلوه و احساس آینده نگرانه‌تری می‌بخشد؛ پس زمینه‌ای که برای بیان جدیدترین مجموعه تلویزیون OLED ال‌جی به خوبی هماهنگ شده است.

تلویزیون‌های ال‌جی مدت طولانی است که در اسپانیا به دلیل عملکرد بصری برجسته خود شناخته شده اند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی 10 مکان برتر در رتبه‌بندی بهترین تلویزیون‌های مجله اسپانیایی OCU Compra Maestra را تصاحب کردند و علاوه بر اینکه به LG OLED نیز بالاترین امتیاز در بین 142 مدل تلویزیون داده شد، برنده عنوان Mejor Del Análisis یا بهترین تحلیل را نیز از آن خود کرد.

ال‌جی مدت‌هاست که طرفدار خلق هنر و فناوری است و این علاقه در طراحی‌های زیبا محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی‌اش مشهود است. فرصت شرکت در پروژه‌ای که این عقیده را با چشم‌اندازهای فردا دارد، هم برای ال‌جی و هم برای هنرمندان جوان درگیر معنی‌دار بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید