۳۰ مرداد ۱۳۹۵

آشنایی با مرکز تحقیقات و مجموعه آزمایشگاه های همکار استاندارد (آکرودیته) شرکت صنایع گلدیران

مجموعه آزمایشگاه های شرکت صنایع گلدیران، فعالیت خود را از سال 1390 در بخش برق و الکترونیک و با راه اندازی آزمایشگاه تلویزیون دیجیتال با هدف ارائه خدمات آزمایشگاهی در زمینه عملکرد و گیرندگی سیگنالی تلویزیونی و گیرنده های دیجیتال با کاربری سیستم DVB-T و DVB-T2 آغاز نموده است.

این مجموعه در سال 1392 با توسعه و راه اندازی بخش های ایمنی، عملکرد و مصرف انرژی لوازم خانگی بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی مربوطه دامنه فعالیت ها را افزایش داده است.

این مرکز هم اکنون به عنوان آزمایشگاه دارای گواهی تأیید صلاحیت بر اساس استاندارد ISO/IEC 17025 و آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آماده ارائه خدمات در زمینه های آزمون ،مشاوره ، ساخت تجهیزات و برگزاری دوره های آموزشی به واحدهای تولیدی، واردکنندگان کالا ،شرکت های بازرسی فنی و سایر متقاضیان محترم می باشد.

عملکرد تلویزیون و گیرنده دیجیتال

آزمون های عملکرد و گیرندگی دیجیتال انواع تلویزیون و گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) در این مرکز انجام می‌گیرد.dtv

این آزمایشگاه قادر است تمامی آزمون های تخصصی مربوط به عملکرد و تعیین سطح گیرندگی و انطباق دریافت سرویس های دیجیتال از جمله فرمت ها و کدینگ های مختلف صدا و تصویر و تله تکست و رهنممای الکترونیکی برنامه (EPG) و غیره را بر اساس استاندارد های بین المللی از جمله EN 300 744 و EN 302 755 و IEC 62216 و همچنین استاندارد ها و الزمات ملی را بطور کامل به انجام رساند.

سیستم های دریافت DVB-T و  DVB-T2  در این آزمایشگاه مورد آزمون قرار میگیرند.

همجنین به عنوان اولین مرکز انجام آزمون های گروه استاندارد های NORDIG در ایران شناحته میشود.

DVB-T2_Logo

DVB-T_Logo

آزمون مصرف انرژی و برچسب انواع تلویزیون

آزمایشگاه تعیین مصرف و برچسب انرژی تلویزیون صنایع گلدیران آمادگی انجام تمامی آزمون ها و صدور نتیجه بر اساس استاندارد ملی INSO 16495 را برای انواع تلویزیون را دارد.

tv-illo_logo

برای اطلاع از روند انجام آزمون ها و هماهنگی جهت آزمون تماس حاصل فرمایید.

tv(1)

برای آشنایی بیشتر با این مرکز، لطفا به وب سایت http://goldiranlab.ir/ مراجعه نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید

عضویت در خبرنامه

برای دریافت اطلاعیه‌های اتاق خبر ال‌جی از طریق ایمیل ثبت نام کنید.