۳۱ فروردین ۱۳۹۴

طرفداران عکاسی بشتابند…”من و ال‌جی” آغاز شد

این روزها بیشتر مردم از تلفن همراه یا تبلت خود برای عکس گرفتن استفاده می‌کنند. استفاده از دستگاه‌های ارتباطی همراه به عنوان وسیله‌ای برای عکاسی بیشتر به دلیل در دسترس بودن آنهاست. با بهتر شدن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عکاسی در بیشتر تلفن‌های همراه، حتی مدل‌های رده متوسط یا پایین از تلفن‌های همراه، این امکان را فراهم می‌کنند که با کمی قدرت ابتکار و خلاقیت بتوانید بهترین تصاویر را ثبت کنید؛ عکس‌هایی که سرانجام به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا می‌کنند و با دیگر اعضای این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته می‌شوند.

یکی از این شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام است. تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از 23 میلیون نفر در اینستاگرام از هشتگ سلفی (Selfie) و 51 میلیون نفر نیز از هشتگ من (Me) استفاده کرده‌اند.

حتماً خود شما هم یکی از آن دسته افرادی هستید که از ثبت تصویر خود یا دوستان و اعضای خانواده در حالت‌ها و موقعیت‌های مختلف لذت می‌برید. پس، اگر این طور است بی‌شک از کمپین جدید “من و ال‌جی” استقبال خواهید کرد. هم مهارت خود را در عکاسی نشان می‌دهید و هم جایزه می‌برید.

برای شرکت در کمپین “من و ال‌جی”، لازم است با یکی از محصولات ال‌جی عکس خلاقانه و ابتکاری (سلفی یا غیرسلفی) بگیرید یا عکس دوستان یا اعضای خانواده خود را با محصولات ال‌جی ثبت کنید. سپس، عکس مورد نظر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و هشتگ manolg# را زیر عکس خود وارد کنید. (یا به صورت دایرکت برای ما ارسال کنند) فراموش نکنید که صفحه رسمی اینستاگرام ال‌جی به آدرس IRANLGE را دنبال (Follow) و نام یکی از دوستان خود را ذکر (Mention) کنید. (@ نام دوست مورد نظر).

ال‌جی تا 8 خرداد به شما فرصت داده است تا خلاقانه‌ترین عکس‌ها را ثبت کنید و شانس برنده شدن 3 عدد گوشی جدید ال‌جی Magna را داشته باشید.

“من و ال‌جی” منتظر بهترین‌ آثار شماست. 

۷ نظر

محراب محرابی نیا ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
لطفا راهی غیر اینستاگرام بگذاری تا همه بچه ها شرکت کنند
مثلا عکس رو به سایتتون ارسال کنیم
من خودم به تازگی جی۲ رو خریدم
لطفا جوابم رو بدید
ممنون

ال جی ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

سلام

فعلا تنها راه ارتباطی مسابقه اینستاگرام است

آریا ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

سلام

چند تا عکس میتونیم بذاریم؟
ملاک انتخابش چیه؟

ممنون

ال جی ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
محدودیت ندارد
ملاک خلاقیت + شرایط گفته شده

ملیکا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
آیا ملاک برنده شدن تعداد لایک هم هست؟

ال جی ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

سلام

خیر هیات داوران

یاسر ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

سلام خسته نباشین
میشه لطفا بگین نتیجه مسابقه کی اعلام میشه؟

نظر دهید