۲۶ مهر ۱۴۰۲

شرکت راهکار انرژی ال‌جی سیستم ذخیره‎‌سازی انرژی جدیدی را در آلمان معرفی می‌کند

شرکت راهکار انرژی ال‌جی که شرکتی پیشرو در زمینه تولید باتری‌های لیتیوم یونی است، به‌تازگی سیستم ذخیره‌سازی انرژی خانگی جدیدی به نام LG Energy Solution enblock E را تولید کرده که در ماه آینده میلادی در آلمان عرضه خواهد شد. LG Energy Solution enblock یک سیستم ذخیره‌سازی انرژی مسکونی جدید است که انرژی را درون خودش ذخیره می‌کند. این محصول پس از معرفی در آلمان، در ایتالیا، انگلیس و دیگر نقاط اروپا عرضه خواهد شد.

سیستم ذخیره‌سازی انرژی LG Energy Solution enblock E به‌عنوان اولین سیستم ذخیره‌سازی مسکونی لیتیوم آهن فسفات (LFP) شرکت راهکار انرژی ال‌جی نسبت به LFPهای موجود بهبود چگالی انرژی تا حدود ۴۰ درصدی را فراهم می‌آورد. این باتری‌های پیشرفته LFP استانداردهای جدیدی را از لحاظ عملکرد و کیفیت ایجاد کردند. شرکت راهکار انرژی ال‌جی به لطف قابلیت‌های طراحی برجسته، فرایندهای دقیق تولید و همچنین استانداردهای کنترل کیفیت دقیق می‌تواند این باتری‌های LFP را با کیفیت بالا به تولید انبوه برساند.

این کار نیازمند بررسی و مدیریت دقیق ظرفیت مواد کاتد و استانداردهای رطوبت و همچنین بررسی دقیق هر کدام از باتری‌ها است. این شرکت با استفاده از فرایند لایه‌برداری و انباشته شدن، با دقت کاتدها، جداکننده‌ها و آندها را لایه‌بندی می‌کند و سپس آن‎‌ها را درون یک سلول باتری جای می‌دهد. الگوریتم پیشرفته وضعیت شارژ این محصول نیز می‌تواند وضعیت دقیق باتری را با انحراف کمتر از پنج درصد ارائه بدهد و این در حالی است که باتری‌های LFP رایج در بازار انحراف در حدود ۱۰ درصدی دارند.

سیستم ذخیره‌سازی انرژی LG Energy Solution enblock E شامل مجموعه‌ای ۲۸.۵ کیلوگرمی از بسته‌های باتری و واحد محافظت از باتری (BPU) ۶ کیلوگرمی است. وقتی مشتری نیاز به سیستم با ظرفیت بیشتری دارد نیز به‌راحتی می‌توان ظرفیت آن را افزایش داد که در دو پیکربندی موجود داست: یکی از آن‌ها نسخه ۱۲.۴ کیلووات ساعتی متشکل از چهار بسته باتری و یک BPU و دیگری یک نسخه ۱۵.۵ کیلووات ساعتی با پنج بسته باتری و یک BPU است. این محصول همچنین دارای استاندارد IP55 مناسب برای کاربردهای داخلی و خارجی است و ۱۰ سال گارانتی استاندارد دارد.

این سیستم ذخیره‌سازی انرژی نصب راحت و آسانی دارد و همین نیز باعث می‌شود تا در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی شود. طراحی زیبا و کابینتی این محصول سبب شده تا در هر مکانی به‌راحتی نصب شود. نصب سخت‌افزاری آن حدود ۱۵ دقیقه زمان می‌برد که نسبت به گزینه‌های معمولی خیلی قابل‌توجه است. اندازه جمع‌وجور و همچنین وزن سبک این محصول نیز باعث شده تا برای نصب آن تنها یک نصاب کافی باشد. علاوه بر این، فرم فشرده آن نیز امکان نصب حتی در فضاهای محدود را فراهم می‌کند و انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد. این محصول با حداقل ۳۳ سانتیمتر عرض و ۴۵ سانتی ارتفاع و ۱۵۷ سانتی عمق، حتی در کوچک‌ترین فضاها نیز جای می‌گیرد.

از آنجا که این سیستم ذخیره‌سازی جدید ال‌جی با اینورترهای تک فاز و سه فاز سازگار است، مشتریان گزینه‌های انتخابی متعددی دارند. این شرکت قصد دارد تا آن را با طیف بیشتری از اینورترها از جمله Sungrow، Fronius،‌ SMA و Solis سازگار کند.

کاربران با اپلیکیشن LG Energy Solution Monitor نیز می‌توانند به‌راحتی مصرف و تولید انرژی را به‌صورت بلادرنگ شاهد باشند. این ویژگی به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بتوانند اطلاعات بیشتری درباره مصرف انرژی، ردپای کربنی و مقدار پولی به دست بیاورند که صرفه‌جویی می‎کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید