۱۵ اسفند ۱۴۰۲

همکاری ال‌جی و هوندا برای ساخت کارخانه باتری خودروهای برقی

LG Energy Solution and Honda today marked Leap Day by erecting the final structural steel beam at the joint venture’s new EV battery production facility being constructed near Jeffersonville, Ohio.

شرکت LG Energy Solution و کمپانی هوندا به‌تازگی ساخت کارخانه تولید باتری‌های خودروهای برقی (EV) را در جفرسون‌ویل ایالت اوهایو آمریکا شروع کردند و اخیراً نیز با برپایی تیرهای فولادی آن، گام بلندی را در راستای تکمیل آن برداشتند. این کارخانه و تأسیسات حدود یک سال پیش در مساحت بیش از دو میلیون فوت مربع افتتاح شده بود و حالا پس از این مدت، نقطه عطف بسیار بزرگی در ساخت‌وساز آن صورت گرفته است و انتظار می‌رود که در پایان سال ۲۰۲۴ میلادی نیز تکمیل شود.

این سرمایه‌گذاری مشترک که پیش‌بینی می‌شود به مبلغ ۴.۴ میلیارد دلار برسد و حدود ۲۲۰۰ شغل جدید ایجاد کند، به دنبال آن است تا تولید انبوه باتری‎‌های لیتیوم یونی کیسه‌ای را در سال ۲۰۲۵ میلادی آغاز کند تا به کارخانه‎‌های خودروسازی هوندا برای تولید خودروهای برقی برای فروش در آمریکای شمالی عرضه شوند.

باب لی مدیر عامل شرکت مشترک ال‌جی و هوندا بیان کرده:

«امروز نقطه عطف بسیار مهم برای تیم ما بود چراکه ساختار تأسیسات تولید باتری خودروهای برقی شکل نهایی به خودش گرفته است. یک سال پیش، ما در یک میدان خالی قرار داشتیم و امروز می‌توانیم خط پایان این پروژه را مشاهده کنیم و می‌خواهیم از همه کسانی که در اینجا کار می‌کنند، تشکر کنیم.»

همان‌طور که ساخت‌وساز این کارخانه در جریان است، استخدام نیرو برای آن نیز در جریان است. انواع موقعیت‌های شغلی مهندسی و پشتیبانی در اینجا مورد نیاز است و انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده نیز اطلاعات مربوط به تکنسین‌ها و کارهای تولیدی نیز در وب سایت آن اعلام شود.

یکی از مدیران اجرایی شرکت مشترک ال‌جی و هوندا یعنی ریک ریگل بیان کرده:

«این لحظه بسیار هیجان‌انگیزی است چراکه ما اولین گام‌ها برای جمع‌آوری تیم جدید خود برای تأسیسات باتری‌های خودروهای برقی مشترک خودمان را برداشته‌ایم. ما به اعلام فرصت‌های شغلی جدید در ماه‌های آینده ادامه خواهیم داد و امیدواریم که نیروی جدید در نقش‌های تولیدی پیشرفته شرکت کنند تا بتوانند به تولید باتری‌های لیتیوم یونی کمک کنند، باتری‌هایی که در خودروهای مدل‌های Acura و Honda EV استفاده خواهند شد، خودروهایی که در اواخر سال ۲۰۲۵ در اوهایو تولید خواهند شد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید