۳۰ بهمن ۱۳۹۹

5 کلیدواژه مهم دنیای تکنولوژی در سال 2021 که باید بشناسید

لیدواژه‌هایی از جنس نوآوری‌های خارق‌العاده و همیشگی ال‌جی

زمینی که روی آن زندگی می‌کنیم، سال گذشته، تحولات شدیدی را متحمل شد و همه دنیا تلاش خود را برای سازگاری با محیط جدید انجام دادند. یک نکته مشترک بین مشاغل، خانواده‌ها و جامعه، اعتماد بیشتر به فناوری برای عبور از این بحران بود.

نوآوری و پیشرفت فناوری هرگز متوقف نمی‌شود اما همه‌گیری و شیوع کرونا این روند را تسریع کرد. در زیر پنج کلمه کلیدی داغ آورده شده است که از گزارش ترند یک موسسه تحقیقاتی برجسته گرفته شده‌اند و احتمالاً در سال 2021 زندگی ما را به شدت تحت تأثیر قرار خواهند داد:

WhatsApp Image 2021-03-02 at 11.22.52

تغییر شکل واقعیت

از آنجا که فاصله اجتماعی وضعیت نرمال جدید شده است، فعالیت‌های مجازی آنلاین بیشتر جای خود را بین مردم جهان باز و رواج پیدا کرده‌اند. ال‌جی همراستا با این گرایش، در نخستین نمایشگاه تمام دیجیتال CES، با کمک یک اینفلوئنسر مجازی محصولات جدید خود را برای معرفی روی صحنه مجازی آورد. این حرکت نشان می‌دهد که هم صنعت و هم عموم مردم از مفهوم انسان مجازی استقبال کرده و پای خود را فراتر از بازی‌های ویدیویی یا دنیای هالیوود گذاشته‌اند.

#VIRTUAL #VIRTUALINFLUENCER

WhatsApp Image 2021-03-02 at 11.23.18

هوش مصنوعی: پیشنهاد چشم‌اندازهای نوین

با این که هوش مصنوعی توانسته در دوره‌ای کوتاه مدت از تصور به واقعیت تغییر شکل بدهد، اما این که با چه سرعتی در لابه‌لای الیاف زندگی ما رخنه کرده است هنوز جای بحث دارد. ال‌جی همچنان در مسیر هدف خود برای ایجاد یک آینده بهتر با هوش مصنوعی تلاش می‌کند و AIX Exchange که ماه گذشته منتشر شد گواهی بر این واقعیت است؛ این گزارش دیجیتال در سطوحی از چارچوب تجربه هوش مصنوعی ساخته شده تا تعریفی مشترک برای پیشرفت در هوش مصنوعی مشتری محور با تمرکز بر طراحی انسان‌محور به ارمغان آورد.

#AI #AIXEXCHANGE

WhatsApp Image 2021-03-02 at 11.23.34

روباتیک: زندگی با آینده

با این که روبات‌ها و هوش مصنوعی ممکن است شبیه آینده دور به نظر برسند، اما این فناوری‌ها هم اکنون نیز وجود دارند. در حقیقت، روبات‌های تجاری در سراسرجهان کسب و کار 11.2 میلیارد دلاری در موقعیت بحرانی اخیر به خود اختصاص داده‌اند و انتظار می‌رود بیش از پیش حضور و اهمیت خود را نشان دهند. حتی قبل از پاندمی کرونا نیز ال‌جی به سختی در تلاش بوده تا روبات‌های CLOi خود، مانند روبات راهنما، روبات خدمتکار، روبات سرآشپز، روبات باریستا و محصول جدیدش، روبات فرابنفش، که کار ضدعفونی و نظافت را بر عهده دارد، وارد بازار کند.

#LGCLOI #ROBOTS #GUIDEBOT #SERVEBOT #CHEFBOT #BARISTABOT #UVROBOT

WhatsApp Image 2021-03-02 at 11.23.49

بهداشت: سالم ماندن، زندگی آگاهانه

روش‌های سالم ماندن دست به دست می‌چرخد تا تمرین بهداشت خوب در داخل و خارج از خانه رعایت شود. ال‌جی، که همیشه به برطرف کردن نیازهای مشتریان سراسر دنیا مسئول و متعهد است، همچنان به تولید محصولات و فناوری‌هایی که بهداشت و حفظ سلامت عمومی را ارتقا می‌دهد ادامه خواهد داد.

#LGPURICARE#LGPURICAREWEARABLEAIRPURIFIER#LGCORDZERO
#LGPURICARE360AIRPURIFIER #LGDISHWASHER #LGSTYLER

WhatsApp Image 2021-03-02 at 11.24.07

تحول خانه: کار کردن و لذت بیشتر از زندگی

بر طبق گزارش PwC، بیش از 80 درصد از کارمندان پاسخ داده‌اند که تبدیل به دورکاری برایشان در حکم یک موفقیت بارز بوده است. با از بین رفتن مرز بین کار، زندگی و تفریح، مشتریان بیشتر مشتاق هستند تا از این وضعیت بیشترین بهره را ببرند. تقاضا برای محصولاتی در خانه که بهره‌وری را بیشتر می‌کند و چندکاره هستند برای ال‌جی یک فرصت عالی ایجاد کرد تا بر خلق محیطی بی عیب و نقص برای اشخاص و خانواده‌ها متمرکز شود.

#LGGRAM #LGULTRAWIDE #LGULTRAGEAR #LGULTRAFINE #LGTRANSPARENTOLED #LGOLEDSIGNAGE

WhatsApp Image 2021-03-02 at 11.24.26

حمل و نقل: تحول در تجربه رانندگی

با پیشرفت‌هایی که در امکانات ارتباطی به لطف شبکه 5G ایجاد شده است، صنعت اتومبیل وارد فاز جدیدی در تحول تجربه رانندگی شده است که با خودروهای الکتریکی یا برقی، رانندگی بدون راننده و خودکار بودن وسایل نقلیه در ارتباط است. تا پایان سال قبل، ال‌جی همکاری خود را با شرکت مگنا اینترنشنال آغاز کرده که منجر به تغییر جهانی به سمت برقی کردن وسایل نقلیه می‌شود. افزون بر این، ال‌جی تصویری جدید از تجربه درون‌خودرویی را با پلت‌فرم webOS Auto برای اتصال خودرو به خانه و اداره خلق کرده که اکوسیستم حمل و نقل یکپارچه‌ای را بر پایه سیستم ابری ارائه می‌دهد.

#MOBILITY#LGOLEDAUTOMOTIVEDISPLAY#LGMAGNAJOINTVENTURE
#LGHYUNDAIIONIQCONCEPTCABIN

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید