۳۱ خرداد ۱۴۰۰

[تجربه هوش مصنوعی] کلید طراحی هوش مصنوعی انسان‌محور برای پذیرش بیشتر

ما در این مطلب می‌خواهیم عمیقا به چگونگی تکامل تجربه کاربری یا UX برای پاسخگویی بهتر به نیازهای کاربران بپردازیم.

به وب سایت www.AIXexchange.com سر بزنید تا در مورد کارشناسان و رهبران هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف مانند طراحی، مردم‌شناسی، سیاست، حمایت از مصرف کننده و کارمند بیشتر بیاموزید. توسعه‌دهندگان و شرکای بالقوه شما را ترغیب می‌کنند تا در ThinQ Platform در وب سایت thinq.developer.lge.com اکتشاف کرده و تجربه‌های ممکن با ال‌جی را تجربه کنند.

پیشرفت های اخیر در زمینه هوش مصنوعی، از خانه‌های هوشمند گرفته تا دستیاران مجازی و اولین تصویر از سیاهچاله، باعث تغییر در نحوه زندگی ما شده و درک ما از جهان پیرامون خود را گسترش می‌دهد. و این تنها مشتی از خروار است.

AIX-User-Experience-02

اما برای این که هوش مصنوعی از رسیدن به قله‌هایی استفاده کند که فکر می‌کنیم در نهایت توانایی آن را دارد، مهم است کسانی که امروز این فناوری را توسعه می‌دهند، تجربه کاربری را به درستی تجربه کنند. ارائه تجارب لذت‌بخش از طریق طراحی انسان محور، به ویژه در عرصه محصولات و خدمات هوش مصنوعی مصرف‌کننده، الزام به خرید را ایجاد کرده و به رشد فناوری در دستیابی به پتانسیل کامل آن کمک می‌کند.

AIX-User-Experience-03

اصطلاح تجربه کاربر به تجربه کلی یک دستگاه، سیستم یا نرم افزار برای کاربر خود اشاره دارد. هرچه این تجربه آسان‌تر، شهودی و دلنشین باشد، احتمال اینکه کاربر فناوری مورد نظر را به دیگران توصیه کند و به طور معمول باعث محبوبیت و افزایش جذب ‌شود، بیشتر است. برای هوش مصنوعی، مانند بسیاری از محصولات و خدمات دیگر، راحتی و کارایی سنگ بنای یک تجربه کاربری با کیفیت است.

AIX-User-Experience-04

سری شیواناندا، معاون ارشد و رئیس CTO PayPal، گفت: «برای اینکه هوش مصنوعی قابل مصرف و قابل استفاده باشد و چیزی باشد که مصرف‌کنندگان بتوانند به آن اعتماد کنند، طراحی در واقع سازنده معامله است. طراحی خوب باعث راحتی در گفتن محصول می‌شود و باعث می‌شود مشتری بخواهد تعامل بیشتری داشته، بیشتر برگردد و همچنین به محصول وفادار باشد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید