۲۶ اسفند ۱۳۹۸

اثر انگشت، میکروب، لکه؟ ضدعفونی و ویروس کشی با دمای 100 درجه در کواد واش ال جی

ماشین لباسشویی، ظرفشویی و دستگاه مراقبت از لباس ال‌ جی استایلر برای از بین بردن باکتری‌های مضر یا بوی بدی که در لباس‌ها و خانه ما بر جای می‌ماند از فناوری بخار بهره می‌برند. 

راهکار این فناوری برای از بین بردن مواد حساسیت زا و باکتری‌ها استفاده از قدرت بخار با دمای بالایی است که از آب خالص و تصفیه شده نشأت می‌گیرد؛ زیرا باکتری‌ها در دمای بالای ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد قادر به حیات و ادامه رشد نیستند و از بین می‌روند.

فناوری ™TrueSteam ال‌جی یکی از مؤثرترین و کارامدترین روش‌ها برای کشتن میکروب‌هاست. یک ژنراتور بخار در ماشین لباسشویی ال‌جی آب را تا دمای ۱۰۰ درجه گرم کرده و آن قدر داغش می‌کند که بتواند باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زای ناشی از مو و کرک حیوانات خانگی، سلول‌های مرده پوست و گرد و خاک را از بین ببرد. فناوری ™TrueSteam ال‌جی نه تنها ۹۹٫۹ درصد از مواد حساست زا را از بین می‌برد بلکه باقی مانده مواد حساسیت‌زای مرده را نیز نابود می‌کند.

درست به همین ترتیب، فناوری ™TrueSteam در ماشین ظرفشویی ال‌جی بخار را تولید و منتشر می‌کند تا فرایند شست و شوی ظرف‌ها کاملاً بهداشتی باشد. فناوری بخار ظروف، لیوان‌ها و لوازم آشپزی را ضدعفونی و ضد باکتری می‌کند تا خطر ابتلا به بیماری ناشی از غذاها برطرف شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید