۰۸ آذر ۱۳۹۴

کمک‌های اولیه!

مشکل: لکه‌های سمج روی لباس

لباستان را کثیف می‌کنید و تمیز می‌شود. درست است؟ خب، البته این چیزی است که شما انتظار دارید! زیرا همه ماشین‌های لباسشویی مثل هم نیستند و یک جور ساخته نشده‌اند.

وقتی ال‌جی ماشین‌های لباسشویی خود را با درب بالا معرفی کرد، شما می‌توانید حتی لحاف و پتوهای بزرگ و سنگین و سایر ملحفه را در آن بشویید؛ آن هم تنها با یک بارگذاری! خیلی شگفت‌انگیز است. این یک کار سنگین و پرزحمت است که به ندرت با شست‌وشوی دستی انجام می‌شود. همه شما در این جور مواقع به خشکشویی مراجعه می‌کنید و با پرداخت هزینه پتوها و لحاف‌های بزرگ را می‌شویید. اما فقط وزن مشکل نیست. چیزی که در نهایت به دست می‌آورید نیز اهمیت دارد: کثیف تحویل می‌دهید و انتظار دارید تمیز تحویل بگیرید. درست است؟

اگر مشکل شما وجود لک روی لباس است، ما برای شما راهکاری را پیدا کردیم که به شما کمک می‌کند هر بار که لباس‌های کثیفتان را داخل آن می‌اندازید، هر چقدر هم که کثیف باشد، تمیزِ تمیز تحویل بگیرید.

راهکار برای از بین بردن لکه‌های خون، آبمیوه، زنگار، شکلات، سس گوجه فرنگی و امثال آن:

راه حل پاک کردن لک تغییرات شدید دما برای لکه‌برداری آیتم‌های خیلی کثیف است. یک قانون برنده کلی این است که از برنامه گرم/سرد استفاده کنید. آب گرم لکه‌ها را بر می‌دارد و آب سرد کثیف‌ترین لباس‌ها را آبکشی و تمیز می‌کند.

برنامه در ماشین لباسشویی ال‌جی: Sanitary، Super Clean یا Stain Care

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید