۲۱ آبان ۱۳۹۵

افتخار دیگری برای ال‌جی؛ 21 جایزه ابتکار از CES 2017

ال‌جی پنجمین جایزه ابتکار CES را برای تلویزیون OLED خود دریافت کرد و برای دومین سال متوالی تلویزیون SIGNATURE OLED عنوان “بهترین ابتکار” را به خود اختصاص داد.

انجمن فناوری مشتری (CTA) ابتکارات منحصربه‌فرد شرکت ال‌جی در فناوری و طراحی را با اعطای 21 جایزه ابتکار در CES 2017 به رسمیت شناخت و تحسین کرد. این ابتکارات شامل مجموعه محصولات LG SIGNATURE فوق پیشرفته و مرغوب این شرکت، تلویزیون OLED و تلفن هوشمند چندرسانه‌ای ال‌جی V20 می‌شود. امسال، پنجمین سال متوالی است که تلویزیون OLED ال‌جی جایزه ابتکار CES را دریافت می‌کند. این تأییدیه رسمی در صنعت برای مبتکرانه‌ترین محصولاتی است که در بزرگترین نمایشگاه تجاری فناوری مشتری، که هر سال برگزار می‌شود، در نظر گرفته می‌شود.

امسال پنجاهمین سالگرد برگزاری نمایشگاه CES 2017 به عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری فناوری دنیاست که ال‌جی و زِنیت، شرکت تابعه‌اش ، از سال 1967، زمان تأسیس این نمایشگاه، در آن شرکت داشته‌اند. ال‌جی در 11 رده بسیار رقابتی مورد تقدیر و تحسین قرار گرفت که عبارت‌اند از: لوازم خانگی، تجهیزات صوتی و تصویری و لوازم جانبی، تلفن‌های همراه بی‌سیم، تلفن‌های همراه بی‌سیم/لوازم جانبی، نمایشگر ویدئو، خانه هوشمند، هدفون، فناوری برای دنیای بهتر، فناوری‌های پایدار/طراحی زیست‌محیطی، دستگاه‌های همراه پخش‌کننده رسانه و لوازم جانبی کامپیوتر. محصولات برنده در نمایشگاه CES 2017 در لاس‌وگاس از 5 تا 8 ژانویه 2017 به نمایش درخواهند آمد.

ces-innovation-award-2

محصولات LG SIGNATURE در میان محصولات دیگر ال‌جی که برنده جایزه ابتکار در CES 2017 شدند صدرنشین بودند. تلویزیون‌ها، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی با تقدیر و تحسین‌های بسیار افتخارآمیزی مواجه شدند. محصولات LG SIGNATURE ترکیبی از بهترین فناوری‌های پیشرفته ال‌جی و طراحی با کلاس جهانی و توجه ویژه به جزییات هستند که برای فهیم‌ترین مشتریان امروز ال‌جی در نظر گرفته‌ شده‌اند. نسل دوم تلویزیون LG SIGNATURE OLED، که در نمایشگاه CES 2017 پرده‌برداری خواهد شد، بالاترین افتخارات صنعت را با کسب جایزه “بهترین ابتکارات” برای دومین سال متوالی دریافت کرد.

جوایز ابتکار CES، که توسط CTA پشتیبانی می‌شود و انجمن طراحان صنعتی امریکا آن را تأیید می‌کنند، هر سال توسط هیئتی از طراحان صنعتی مشهور، مهندسان و خبرنگاران که در معیارهای متفاوتی صاحب‌نظیر هستند انتخاب می‌شود. این جوایز ارزش کاربر، زیبایی، طراحی مبتکرانه، تأمین و ارتقای کیفیت زندگی در محصولات منتخب را مورد سنجش قرار دادند.

فهرست کامل محصولات ال‌جی که برنده جایزه ابتکار CES شده‌اند همزمان با کنفرانس مطبوعاتی CES ال‌جی در 4 ژانویه 2017 در هتل ماندالای بِی ریزُورت لاس‌وگاس اعلام خواهد شد.

۲ نظر

سعید ۲۲ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

وقتی قدرت برتر میگوییم یعنی بایستی منتظر چنین افتخاراتی باشید تا ۲۰۲۰ منتظر محصولات شگفت انگیزی که قرار است این شرکت ارائه کند منتظر باشید.

حسين ۲۳ آبان ۱۳۹۵ پاسخ

برخی از نو اوریهای ال جی در سالیان اخیر :
۱- عرضه لباسشوئی و ظرفشوئی های دایرکت درایو و یا لباسشوئی هایی که موتور مستقیما به دیگ لباسشوئی متصل است و از تسمه و فلکه در انتقال نیرو استفاده نشده است
۲- استفاده از کمپرسورهای خطی BLDC در یخچال و فریزرو کولرهای گازی برای افزایش راندمان و کاهش مصرف برق
۳- فناوری اولترا اچ دی یا ۴k با چهار برابر وضوح بالاتر تصویر نسبت به فناوری فوا اچ دی در تلوزیون
۴- ایجاد حافظه داخلی ( از نوع هارد درایو ) برای ضبط برنامه های تلوزیونی و ماشین زمان ( سال ۲۰۰۹ میلادی )
استفاده از هارد درایو منسوخ و حافظه SD بعنوان حافظه داخلی و استفاده از USB برای اتصال هارد اکسترنال و فلش در ادامه این اختراع رایج شد .
۵- فناوری OLED چهار رنگ و استفاده از پیکسل سفید با تلفیق دیود ارگانیک و تحریک فسفر که باعث افزایش چشمگیر عمر پنل بخصوص پیکسلهای تولید کننده نور آبی گردید و هزینه تولید را کاهش داد
۶- فناوری passive در تولید تصاویر سه بعدی که مورد استقبال سایر تولید کنندگان بزرگ تلوزیون منجمله سونی و پاناسونیک و گروندیک و توشیبا و … قرار گرفت و هزینه تولید عینک و تلوزیون سه بعدی را بشدت کاهش داد .
۷ – فناوری Duall Play یا پخش همزمان دو تصویر تمام صفحه روی یک صفحه نمایش که با دو عینک مجزا بصورت جداگانه قابل نمایش هستند .
۸- ارائه نخستین سری تلوزیون با صفحه نمایش منحنی
این هشت اختراع ال جی در طول فقط ۷ سال گذشته در کل جهان فراگیر شده اند

نظر دهید