۲۳ فروردین ۱۳۹۵

لوازم خانگی ممتاز و دوست‌دار محیط زیست ال‌جی در اینوفست اروپا 2016

این نمایشگاه موقت محصولاتی نظیر LG SIGNATURE، ماشین لباسشویی Centum System و پلت‌فرم خانه هوشمند ال‌جی را برای مشتریان اروپایی به ارمغان می‌آورد.

بوداپست، 10 آوریل 2016- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) تعهد به مشتریان خود را در InnoFest Europe 2016 به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه موقت برای ارائه جدیدترین مجموعه از لوازم خانگی ال‌جی برای بازار اروپا، که منطقه‌ای شدیداً رقابتی در صنعت لوازم خانگی است، برپا شده. نمایشگاه اینوفست اروپا 2016 در مرکز تاریخی بالنا بوداپست از 10 تا 12 آوریل برگزار می‌شود و 225 میهمان از مناطق، کسب‌وکارها و رسانه‌های مختلف در آن شرکت می‌کنند.

LG SIGNATURE؛ تعریف جدیدی برای لوازم خانگی ممتاز

LG SIGNATURE برای اولین بار وارد خاک اروپا شد و بهترین فناوری و طراحی پیشرفته ال‌جی را تحت یک مجموعه واحد عرضه کرد. اولین محصولات در مجموعه LG SIGNATURE ماشین لباسشویی پیشرفته‌تر TWIN Wash، یخچال پیشرفته Door-in-Door و دستگاه تصفیه هوای هیبرید آینده‌گرا است.

ماشین لباسشویی Centum System: دوام بیشتر و دوست‌دار محیط زیست

ال‌جی ماشین لباسشویی Centum System و یخچال خود را با فناوری‌های اصلی تجهیز کرده تا نیاز مشتریان اقتصادی که به دنبال دوام و بازده انرژی بیشتر لوازم خانگی خود هستند را برآورده کند. ماشین لباسشویی ال‌جی به کمپرسور دایرکت درایو اینورتر و یخچال ال‌جی به کمپرسور خطی اینورتر مجهز شده است تا اصطکاک کمتر شود و در نتیجه آن دوام  و قابلیت اطمینان بیشتر گردد. به دلیل وجود همین قابلیت، ال‌جی این محصولات را 20 سال ضمانت می‌کند.

SmartThinQ؛ بهبود اتوماسیون خانه هوشمند

ال‌جی با معرفی حسگر SmartThinQ سهم قابل ملاحظه‌ای در رشد بازار خانه هوشمند داشته است. این دستگاه مفید می‌تواند روی لوازم خانگی قدیمی قرار بگیرد و کاربران را به وسیله تلفن هوشمندشان از اتمام فرایند شست‌وشوی ماشین لباسشویی یا باز ماندن درب یخچال و چیزهای متنوع دیگر باخبر کند. ال‌جی با تولید SmartThinQ™ Hub دسترسی اطلاعات و ارتباط با حسگر SmartThinQ و لوازم خانگی هوشمند را ممکن ساخته است. از این پس، می‌توان در این هاب موسیقی نیز پخش کرد.

از دیگر محصولاتی که در اینوفست اروپا 2016 به نمایش درآمد یخچال‌های جدید سایدبای‌ساید و پایین فریزر ال‌جی بود که برای اولین بار در بازار اروپا معرفی شدند. مجموعه جدید از مایکروویوهای جذاب، محصولات تهویه هوا، CordZero™ HOM-BOT Turbo+ با فناوری واقعیت افزوده و سیستم به‌روزشده مراقبت از لباس LG Styler از محصولات پیشرفته ال‌جی در این نمایشگاه هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید