۰۴ آبان ۱۳۹۸

تلویزیون OLED هوش مصنوعی ال جی؛ همراه ایده‌آل شب‌های سرد زمستانی

تقریبا یک ماهی هست که تابستان به انتها رسیده و هنوز 5 ماه از فصل سرد و زمستان باقی مانده است.

شاید وقت داشته باشید در هوای سرد که میل بیرون رفتن ندارید 200 هزار ساعت سریال تماشا کنید؛ البته اگر کم نگفته باشیم.

برای تماشای سریال‌های دلخواهتان از آپارتمانی که در گوشه و کنار شهر دارید بهتر است جیبتان را تکانی بدهید و تلویزیون قدیمی خود را به مدل‌های جدید ارتقا دهید: چیزی شبیه تلویزیون OLED ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی.

این تلویزیون‌های ال‌جی شبیه هیچ دستگاه الکترونیک یا تلویزیون دیگری نیستند. راستش را بخواهید آن قدر خوب هستند که هیچ چیزی به گرد پایشان نمی‌رسد. تصور کنید بهترین سریال‌ها یا فیلم‌های عمرتان را در یک تلویزیون باریک با صفحه شیشه‌ای تماشا کنید؛ طوری که انگار معلق در هواست و مثل کاغذدیواری باریک است.

69935115_2777163692304777_1963183205291856405_n(1)

به این طراحی معرکه کیفیت تصویر 4K HDR، فناوری Dolby Vision و همین طور صدای فراگیر Dolby Atmos را اضافه کنید تا در کنار هوش مصنوعی این تلویزیون با فناوری یادگیری عمیق ترکیبی شگفت‌انگیز از بهترین‌های جهان فناوری امروز را روبه‌روی خودتان داشته باشید و از دیدن سیاهی عمیق و رنگ‌های زنده آن لذت محض ببرید.

اینجاست که می‌گویند زندگی با ال‌جی خوب است!

و اما حالا شما را با سخت‌ترین قسمت ماجرا مواجه می‌کنیم: انتخاب سریال یا فیلم برای شب‌های سرد و تاریک پاییزی و زمستانی. امشب نوبت چیست؟ سریال درام، هیجانی، کمدی یا فیلم ترسناک، اکشن یا حتی تخیلی؟ انتخاب با خودتان است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید