۰۴ آبان ۱۳۹۸

وقتی ماشین لباسشویی تویین واش ال جی جزیی از دکوراسیون خونه میشه…!

خونه جاییه که توش آرامش باشه، جایی که با دیدن هر گوشه‌ش احساس خوب و خوشایندی داشته باشیم و بعد از هر روز طولانی لحظه شماری کنیم برای برگشتن.

لاندری روم در خونه فضاییه که شست و شو و اتو کردن لباس ها در آن انجام می‌شه، اما در عین حال می‌تونه طراحی شیک و دلنشینی داشته باشه. به دلیل فضای کوچیک لاندری روم بهتره از رنگ‌های روشن برای دیوارها، کمدها و لوازم استفاده بشه و قفسه بندی‌ها بهینه و کارآ باشه و از فضای موجود نهایت استفاده صورت بگیره.

گاهی انتخاب‌های ما نشان دهنده سبک زندگی و نگاهمان به مسائل مختلف است. از وسایل و ابزاری که در خانه‌ها چیده و استفاده می‌شود تا راه و روشی که در برخورد با موضوعات مختلف در پیش می‌گیریم می‌گوید که ما که هستیم و به دنبال چه می‌رویم.

با امکانات محدود اما انتخاب‌های درست برای طراحی محیطی دارای هارمونی و هماهنگی، می‌توان فضاها و انرژی‌های منفی را از محیط زندگی خود حذف کرد و به تعادل و آرامش بصری رسید. وقتی وسایل خونه رنگ‌بندی و طراحی درستی دارن می‌شه با هر طیفی از طراحی و فضای دکوراسیون داخلی هماهنگشون کرد. گاهی حتی یه ماشین لباسشویی هم می‌تونه جزئی از دکوراسیون و ترکیب‌بندی بصری خونه شما باشه، به شرطی که یک ماشین لباسشویی با طراحی منحصر به فرد باشه.

40543141_1711589148951312_3226873716519855814_n

گاهی فقط نور کافی و حساب شده‌ای که به خونه و فضای زندگیمون می‌تابه، تاثیر خیلی زیادی روی محیط، دکوراسیون و احساس خوب ما از زندگی داره.

طراحی ماشین لباسشویی TWIN Wash ال‌جی، بر اساس دوام و زیبایی‌ است و تمام جزئیات طراحی شده در آن، به منظور هماهنگی با شیوه‌های طرحی داخلی مدرن و متفاوت صورت گرفته‌ است.

دوام و زیبایی ویژگی منحصر به فرد در طراحی ماشین لباسشویی TWINWash ال جی است. طرحی از سادگی و در عین حال کارایی که در گذر زمان قدیمی نمی گردد. تویین واش برای هر مکانی مناسبه و با قرار داشتن در هر بخشی از خونه به اونجا طراحی و ترکیب‌بندی ویژه‌ای می‌ده.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید