۲۳ آذر ۱۴۰۱

تولید بهترین ایرباد ال‌جی با همکاری مردین آئودیو؛ ایرباد Tone Free FP9

شراکت ال‌جی با همکاری شرکت مریدین آئودیو، بهترین ایرباد Tone Free FP9 ال‌جی را تولید می‌کند.

ایرباد LG Tone Free FP9 با محفظه شارژ بی‌سیم صاف، مات و لمس لذت‌بخش، به‌عنوان یکی از متمایزترین همراهان صوتی در بازار از نظر زیبایی شناختی به شمار می‌رود.

ال‌جی چند سالی است که با شرکت Meridian Audio همکاری می‌کند و جدیدترین گوشی Tone Free FP9 ال‌جی یک هدفون بی‌سیم واقعی است که کاربر پسندی بی‌نظیر را از طریق مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوشمند مورد انتظار (برای رده قیمتی خود) و غیرمنتظره ارائه می‌کند.

ایرباد LG Tone Free FP9 دارای پنج نمایه صوتی متمایز مانند Bass Boost و Treble Boost است و سه پروفایل دیگر با قابلیت پردازش فضایی هدفون Meridian (HSP) دارد. در حالی که دو مورد اول به خودی خود ویژگی بارزشان را توضیح می‌دهند، جایی که Tone FP9 برتری خود را در آن به اثبات می‌رساند، فناوری‌های پردازش صوتی HSP است که از تبدیل خروجی‌های صدا به تجربه اتاق پژواک «جعلی» جلوگیری می‌کند. اما حالت مورد علاقه ما 3D Sound Stage (استیج صدای سه بعدی) است که طرفداران اجراهای آکوستیک به ویژه از این لذت خواهند برد.

ایرباد مشترک مریدین و ال‌جی Tone FP9 از رندر کردن صدا با باس پررونق (بدون ضرب‌های سنگین بی‌دلیل) اجتناب کرده و به نوعی از طنین انداختن صدای جعلی جلوگیری می‌کند.

ایرباد Tone Free F9 به احتمال زیاد راحت‌ترین مدل برای پوشیدن و گذاشتن در گوش است. هرکسی که برای این مدت طولانی از ایرباد استفاده کرده باشد، احتمالاً می‌داند که این چیزها در طول هفته می‌توانند بسیار «بدبو» شوند و UVnano، منحصر به فرد ال‌جی، ایرباد شما را در یک حمام با نور فرابنفش تمیز می‌کند.

حتی با وجود همه‌گیری کرونا در سال‌های گذشته، بلند صحبت کردن در حمل‌ونقل عمومی هنوز مورد انتقاد قرار می‌گیرد. اما حالت زمزمه ال‌جی Tone FP9 برای فضاهای پر سر و صدا یا زمانی که باید محتاطانه رفتار کنید عالی است. شما هرگز نیازی به صحبت فراتر از یک نجوا ندارید و وضوح صدا حتی زمانی که از پشت ماسک صحبت می‌کنید تضمین می‌شود.

اگر اهل تناسب اندام هستید، هشدار صوتی در این ایرباد ال‌جی یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که عاشق آن خواهید شد: می‌توانید ایرباد را طوری تنظیم کنید که اعلان‌های برنامه‌های دریافتی را بخوانند. طراحی منحنی و نوک‌های نرم گوش به گونه‌ای است که بدون احساس ناراحتی یا چروکیدگی محکم در گوش باقی ماندند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید