۲۳ آذر ۱۴۰۱

دسترسی 88 درصد از کاربران کانادا به اینترنت از طریق تلویزیون هوشمند

نظرسنجی جدید ال‌جی نشان می‌دهد که استفاده از تلویزیون‌های متصل به اینترنت در کانادا نزدیک به اشباع است.

یک نظرسنجی جدید از مرکز تبلیغات ال‌جی (LG Ad solutions) نشان می‌دهد که استفاده از تلویزیون‌های متصل در کانادا تقریباً به حد اشباع رسیده است، به طوری که اکنون ۸۸ درصد از کاربران اینترنت در کانادا از طریق تلویزیون هوشمند متصل به اینترنت (CTV) در دسترس هستند.

این نظرسنجی تغییر به گزینه‌های پخش با پشتیبانی از تبلیغات را نیز نشان می‌دهد و 60 درصد از این مصرف‌کنندگان از برنامه‌ها و کانال‌های تلویزیون هوشمند با پشتیبانی تبلیغات استفاده می‌کنند.

یافته‌های جدید بخشی از یک مطالعه جدید منتشر شده روی بیش از 560 مصرف کننده کانادایی است که توسط LG Ad Solutions برای بررسی ادراکات و رفتارهای مصرف کننده مرتبط با CTV انجام شده است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 58 درصد از مصرف‌کنندگان مدل‌های CTV با پشتیبانی تبلیغات را ترجیح می‌دهند.

ال‌جی گزارش داد که یک نفر از هر پنج مشترک (18 درصد)، یک سرویس CTV اشتراکی را در 12 ماه گذشته از خانواده حذف کرده‌اند، در حالی که 15 درصد یک سرویس CTV رایگان با پشتیبانی آگهی را در مدت مشابه اضافه کرده‌اند.

مصرف‌کنندگان نشان داده‌اند که تغییر به سمت تبلیغات پشتیبانی می‌شود، زیرا برنامه ۲۰ درصدی برای حذف سرویس CTV اشتراکی در ۱۲ ماه آینده ادامه خواهد داشت، در حالی که برنامه ۱۳ درصدی برای اضافه کردن خدمات رایگان با پشتیبانی آگهی در مدت مشابه دارند. در واقع، 65 درصد از مصرف‌کنندگان تمایل دارند که اشتراک‌های ارزان‌تر را با درج آگهی معاوضه کنند.

تونی مارلو، مدیر ارشد مالی جهانی و راه حل های تبلیغاتی ال‌جی، گفت:

«اخیراً دو تغییر بزرگ در عادات تماشای تلویزیون در کانادا رخ داده است: اولین مورد ظهور تلویزیون متصل مبتنی بر اشتراک بود که با پذیرش سریع مرتبط با شروع اولیه همه‌گیری کرونا تقویت شد. در حال حاضر ما در میانه دومین تغییر بزرگ هستیم، یعنی پذیرش محتوای تلویزیونی متصل با تبلیغات رایگان. این بخش از رهبری فکری نشان می‌دهد که اکثر کانادایی‌ها اکنون از مدل‌های تلویزیون متصل با پشتیبانی تبلیغات استفاده می‌کنند و آن را ترجیح می‌دهند. این فرصتی را برای بازاریابان فراهم می‌کند تا تجربیات تلویزیونی بهتری را برای بینندگان ایجاد کرده و با مخاطبان خود در بزرگترین صفحه نمایش خانه‌های کانادایی ارتباط برقرار کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید