۲۰ بهمن ۱۳۹۳

نمایشگرهای پیشرفته اطلاع‌رسانی تجاری ال‌جی در ISE 2015

علائم دیجیتال تبلیغاتی و تلویزیون‌های هوشمند webOS گزینه‌هایی شیک و راحت برای مدیران و صاحبان مشاغل هستند

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از نمایشگرهای تجاری (B2B) مبتکرانه خود در نمایشگاه سیستم‌های یکپارچه اروپا (ISE) 2015، از 10 تا 12 فوریه، در آمستردام هلند پرده‌برداری می‌کند. ال‌جی مجموعه علائم دیجیتال تبلیغاتی و تلویزیون‌های خود را، که شامل نمایشگر تجاری 105 اینچ Ultra HD، نمایشگرهای مجهز به webOS، درب دستگاه‌های خنک‌کننده مجهز به نمایشگر فرانمای تبلیغاتی و محصولات دیگر است، معرفی خواهد کرد. نمایشگرهای تجاری تبلیغاتی ال‌جی که پیشگام در صنعت هستند کارایی پیشرفته را برای اماکن عمومی نظیر فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها، مدارس و رستوران‌هایی با سرویس فوری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و ادارات فراهم می‌آورد.

علائم تجاری با پلت‌فرم هوشمند و تلویزیون‌های هتل مجهز به webOS

ال‌جی جدیدترین مجموعه از علائم تجاری با پلت‌فرم هوشمند و تلویزیون‌های اطلاع‌رسانی هتل مجهز به webOS را به مشتریان معرفی خواهد کرد. این پلت‌فرم‌ها راحتی را با فعال کردن سیستم‌‌های یکپارچه‌کننده و دانلود محتوای مفید به ارمغان می‌آورند و به آنها امکان می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی سفارشی را که دقیقاً مطابق با نیازهای آنهاست دانلود کنند.

با webOS، پلت‌فرم هوشمند نمایشگر تجاری می‌تواند از طریق گوشی هوشمند یا تبلت فوراً به‌روز شود و ارتقا پیدا کند. اتصال وای-فای نیاز به ارتباط اینترنتی از طریق سیم یا زیرساخت شبکه داخلی گران‌قیمت را برطرف می‌کند. تلویزیون هتل مجهز به webOS نه تنها اطلاعات مربوط به امکانات هتل یا اماکن جذاب در محل‌های نزدیک را در اختیار میهمانان می‌گذارد بلکه میهمانان می‌توانند از آن برای تماشای برنامه‌های تلویزیون یا فیلم استفاده کنند.

در نمایشگاه ISE 2015، ال‌جی از سیستم پیشرفته مدیریت اتاق (RMS) پرده‌برداری خواهد کرد. این فناوری به دستگاه‌های تلویزیون امکان می‌دهد تا هم به اطلاعات مفید دسترسی داشته باشند و هم بتوانند سیستم روشنایی، گرمایش، تهویه مطبوع و حتی پرده‌ها و دیگر چیزها را از راه دور کنترل کنند. با این سیستم، که برای نهایت راحتی طراحی شده است، میهمان هتل می‌تواند هر قابلیتی را کنترل نماید و بدون بلند شدن از رختخواب اتاق خود را تهویه کند.

نمایشگر فرانما روی درب دستگاه‌های و خنک‌کننده برای ارائه اطلاعات بصری کامل

بازدیدکنندگان از ISE 2015 با نمایشگر فرانمای روی درب دستگاه‌های سرمایش و خنک‌کننده آشنا می‌شوند که شفافیت و روشنایی بیشتری دارد و مصرف برق آن نیز کم است. محتوای تبلیغاتی نیز می‌تواند روی درب دستگاه نمایش داده شود و مشتریان می‌توانند محصولات داخل یخچال را از طریق نمایشگر فرانما ببینند.

ال‌جی نمایشگر آینه خود را نیز به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر در یک آینه تمام‌قد از یک صفحه لمسی برخوردار است. کاربران با استفاده از قابلیت تناسب مجازی یا Virtual Fitting می‌توانند لباس‌های مختلف را بدون ورود به اتاق پرو امتحان کنند. علاوه بر این، کاربر می‌تواند رنگ لباس را به سادگی و با لمس نمایشگر تغییر دهد.

علائم دیجیتال فوق عریض Ultra HD

ال‌جی از مجموعه علائم دیجیتال فوق عریض و Ultra HD خود در ابعاد 84، 98 و 105 اینچ پرده‌برداری خواهد کرد. همه محصولات از کیفیت تصویر زنده و طبیعی، که چهار برابر تیزتر از نمایشگرهای full HD مرسوم است، برخورداند. تخته وایت‌برد هوشمند و تعاملی (IWB) به کاربرانی که در ادارات یا مدارس هستند امکان اشتراک‌گذاری زمان‌بندی جلسات یا برنامه‌های دروس را از طریق لپ‌تاپ یا تبلت‌های متصل به اینترنت می‌دهد. این وایت‌برد می‌تواند توسط دستگاه‌هایی که درون همان شبکه هستند از راه دور کنترل شود. نکته جالب این است که مدل 84 اینچ می‌تواند تا 10 نقطه لمس را به طور همزمان تشخیص دهد و چندین کاربر می‌توانند به صورت همزمان با نمایشگر کار کنند.

هیونگ-سی پارک، معاون و مدیر بخش کسب‌وکار نمایشگرهای اطلاع‌رسانی در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «ما از معرفی مجموعه محصولات مبتکرانه علائم دیجیتال خود که در جهت پیشبرد راحتی طراحی شده‌اند در حضور مشتریان جهانی کسب‌وکار بسیار هیجان‌زده هستیم. ما حضور برند خود را در بازار نمایشگرهای تبلیغاتی جهانی از طریق مشارکت با شرکت‌های برجسته در زمینه یکپارچه‌سازی سیستم گسترش می‌دهیم. ما بر این باوریم که این تلاش‌ها ثابت خواهند کرد که در توسعه فرصت‌های تجاری ما فوق‌العاده ارزشمند هستند.»

بازدیدکنندگان از ISE 2015 را تشویق می‌کنیم تا از غرفه ال‌جی (شماره 11-K75) دیدن کنند تا محصولات و راهکارهای مبتکرانه را خودشان از نزدیک مشاهده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید