۲۱ بهمن ۱۳۹۳

ال‌جی G3 و گوگل Cardboard واقعیت مجازی را به زندگی همه هدیه می‌دهند

از هم اکنون، با VR رایگان ال‌جی برای G3، مشتریان بیشتری می‌توانند به تجربه قدرتمند واقعیت مجازی با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند 

سئول، مانتین ویو، کالیفرنیا، 10 فوریه 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) و گوگل واقعیت مجازی را در اختیار عموم مشتریان قرار می‌دهند. ال‌جی امروز اعلام کرد که یک VR برای G3 را به صورت هدیه به مشتریانی که گوشی هوشمند و جدید ال‌جی G3 می‌خرند ارائه خواهد داد. VR برای G3 ال‌جی با گوگل Cardboard کار می‌کند و به کاربران G3 امکان می‌دهد تا انواع برنامه‌های کاربردی و بازی‌های سازگار با واقعیت مجازی را تجربه کنند که می‌توانند از فروشگاه مجازی گوگل دانلود نمایند.

بر خلاف دیگر دستگاه‌های واقعیت افزوده که روی سر قرار می‌گیرند و پردازنده و نمایشگر خاص خودشان را دارند، VR برای G3 از قابلیت‌های بصری و صوتی G3 بهره‌مند می‌شود تا راهکاری سبک‌تر و راحت‌تر را ارائه دهد. به لطف وجود نمایشگر پیشرفته Quad HD در ال‌جی G3، دستگاه VR برای G3 می‌تواند کیفیت تصویر واضح‌تر را برای ایجاد تجربه واقعیت افزوده روان‌تر و واقعی‌تر به کاربران ارائه دهد.

VR برای G3 طراحی منحصربه‌فردی برخوردار دارد که از همان آرایش کلید پشت انحصاری G3 بهره‌ می‌برد؛ این بر خلاف دیگر گوشی‌های هوشمند است که کلیدهای کنترل صدا در کناره‌های گوشی قرار دارند. این طراحی متمایز به این معنی است که VR برای G3 از بلندگوی پرچمدار یک وات با Boost AMP بهره می‌برد تا جلوه‌های غنی‌تر و واضح‌تر صدا را ایجاد کند تا مکملی برای جلوه‌های بصری غنی باشد. برای ایجاد تجربه شخصی‌تر، VR برای G3 می‌تواند با دستگاه‌های هدست بلوتوث مانند Tone Infinim ال‌جی ترکیب شود تا بتوانید از قابلیت بی‌سیم بودن لذت ببرید.

طراحی VR برای G3 بر اساس طرح گوگل Cardboard است و برای کاربرانی که طرفداران کاردستی‌های مقوایی هستند به صورت آنلاین در دسترس قرار دارد. حلقه مگنت نئودیمیوم در اطراف VR برای G3 با حسگر ژیروسکوپ مغناطیسی در G3 کار می‌کند تا برنامه‌های کاربردی انتخاب شوند و بتوان بین منوها بدون لمس نمایشگر پیمایش کرد. VR برای G3 به جز وارد کردن گوشی در قسمت بیننده، نیاز به هیچ مونتاژ دیگری ندارد.

کریس یای، معاون و مدیر بخش ارتباطات بازاریابی در شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «با اینکه این فناوری هنوز در دوران طفولیت خود به سر می‌برد، تنها آغازی از جنبش واقعیت افزوده به شمار می‌رود که تا همین اواخر گران و برای مشتریان روزمره غیر قابل دسترس بود. با اقتباس از گوگل Cardboard، نه تنها مشتریان معمولی می‌توانند در تجربه واقعیت مجازی یا VR شرکت کنند بلکه ما نیز می‌توانیم این فناوری را به برنامه‌نویسان آینده معرفی کنیم؛ کسانی که روزی به ما نشان می‌دهند که چطور واقعیت افزوده می‌تواند برای بهبود زندگی ما مورد استفاده قرار گیرد.»

اندرو نارتکر، مدیر محصول گوگل Cardboard، گفت: «با گوگل Cardboard، ما می‌خواستیم تجربه شگفت‌انگیزتر و مسرت‌بخش‌تر را برای هر کسی که یک دستگاه تلفن همراه دارد به ارمغان آوریم. ما در مورد VR برای G3 نیز بسیار هیجان‌زده هستیم و اکوسیستم غنی از برنامه‌نویسان و سازندگانی که با گوگل Cardboard نوآوری می‌کنند و واقعیت مجازی را با سهولت بیشتر در دستر قرار می‌دهند باعث خرسندی ما می‌شوند.»

جشنواره VR برای G3 از همین ماه در بازارهای منتخب آغاز می‌شود. خریداران ال‌جی G3 می‌توانند یک بازی رایگان واقعیت مجازی به نام Robobliteration را با استفاده از کد QR داخل جعبه دانلود کنند.

۴ نظر

hossein alaf ghasem ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

چگونه میتوانم در جشنواره جوایز ال جی شرکت نمایم هرچه شماره سریال روی کارت گارانتی که روی جعبه نیز هست وارد میکنم قبول نمیکند.
لطفا راهنمایی کنید متشکرم

پژمان ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
کسایی که از قبل گوشی g3 رو دارند چطوری می تونن این vr رو برای گوشیشون تهیه کنند؟
آیا جدا گانه هم به فروش میرسه؟
هزینش چقدره؟

محسن ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خدمت مدیر محترم ایا ال جی این هدست رو در ایران هم عرضه میکنه یا نه با تشکر

ال جی ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
فعلا خیر دوست گرامی

نظر دهید