۲۴ شهریور ۱۳۹۴

حمایت شرکت‌های گلدیران و ال‌جی از پانزدهمین بازارچه پیام امید

شرکت‌های گلدیران و ال‌جی ضمن حمایت از بازارچه پیام امید اقدام به برپایی غرفه گلدکیدز و در کنار آن معرفی محصولات صوتی و تصویری ال‌جی کردند.

برای رسیدن به بهار نیازی به عبور از زمستان نیست. دل‌ها را می شود همیشه گرم نگه داشت. همیشه می‌توان زیر لب زمزمه کرد: همه با هم لبخندیم. لبخندی به وسعت محبت و پدید آورنده امید به فرداها و روزهای بهتر. لبخندی که بر چشم‌های نیازمند بارانی از رحمت می‌بارد.

پانزدهمین بازارچه خیریه پیام امید با حمایت مالی گلدیران و ال‌جی از پنجشنبه نوزدهم تا بیست و یکم شهریور ماه در محل سالن تلاش وزارت کار برگزار شد تا بار دیگر شاهد حضور مشتاق شهروندان خیردوست و مهربانمان باشیم.

در فلسفه وجودی پیام امید “عمل به تکلیف” جا دارد. دست اندرکاران جوان و نوگرای این خیریه باور دارند کاری را برای ترحم انجام نمی‌دهند.

آنها می‌گویند: “مگر همین کودکانی که امروز فرصت تحصیل از آنها گرفته می‌شود، نمی‌توانند از ما بهتر باشند؟ مگر همین خانواده‌های بدسرپرست حق لذت بردن از زندگی را ندارند؟ ما می‌خواهیم این فرصت برابر را برایشان فراهم کنیم، چون با این کار احساس می‌کنیم وجود داریم و قلبمان همچنان می‌تپد”.

شرکت‌های گلدیران و ال‌جی ضمن حمایت از بازارچه پیام امید اقدام به برپایی غرفه گلدکیدز و در کنار آن معرفی محصولات صوتی و تصویری ال‌جی کردند. در این بازارچه، تمام تلاش دست اندرکاران جوان خیریه این بوده که بازدیدکنندگان از لحظاتی که در آنجا سپری می‌کنند، لذت ببرند.

تصاویری از این بازارچه را در ذیل مشاهده نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید