۱۳ خرداد ۱۴۰۲

همکاری ال‌جی عربستان با کمپین درخت‌کاری Yalla Green

ال‌جی با این باور که پایداری زیست‌محیطی کلید آینده‌ای روشن‌تر و بهتر برای همه افراد است، قدم‌های قابل‌توجه و مهمی را برای حمایت از طرح‌های سبز و محیط‌زیستی در سراسر جهان برداشته است. در خاورمیانه، ال‌جی عربستان سعودی با راه‌اندازی پروژه درختکاری CSR خود در اوایل سال جاری و همکاری با کمپین Yalla Green به وعده این شرکت برای حمایت از پایداری محیط زیست عمل کرده و هدفش نیز ارتقای بهره‌وری انرژی و کمک به فردایی سبزتر است.

کمپین «Yalla Green» که در عربی به معنای «بیا با هم برویم» است، با معرفی مجموعه راهکارهای هوای سبز با برچسب SEER، توجه‌ها را به سمت کارایی انرژی مؤثر جلب می‌کند. در راستای اهداف چشم‌انداز دولت عربستان سعودی برای سال ۲۰۳۰، در دسترس بودن محصولات تهویه مطبوع با کارایی انرژی بالا ال‌جی، مأموریت تزلزل‌ناپذیر این شرکت برای حفظ منابع طبیعی و کاهش انتشار گاز کربن‌دی‌اکسید را برجسته می‌کند.

ال‌جی عربستان سعودی با همکاری یک توزیع‌کننده محلی برندهای لوازم خانگی بین‌المللی و شریک این شرکت در تأسیسات تولید تهویه مطبوع در ریاض به نام Shaker، طرح درختکاری خودش را راه‌اندازی کرده که هدف آن نزدیک‌تر کردن عربستان سعودی به اهداف جاه‌طلبانه زیست‌محیطی‌اش است. همان‌طور که توسط ابتکار سبز عربستان (SGI) مشخص شده، این کشور قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ میلادی بیش از ۶۵۰ میلیون درخت به‌صورت بومی بکارد، آگاهی زیست‌محیطی را بیشتر کند، در حفاظت از انرژی بکوشد و محیطی سبزتر و پایدارتر را به ارمغان بیاورد.

رویدادهای درختکاری این شرکت با استقبال بسیار خوبی از سوی کارمندان و داوطلبان ال‌جی همراه شده و تعداد زیادی از آن‌ها در این رویدادها شرکت کردند. این طرح نه‌تنها از توسعه جامعه حمایت می‌کند بلکه به مشتریان در مورد بهترین شیوه‌های صرفه‌جویی انرژی نیز آموزش می‌دهد. این شرکت متعهد است اقدامات کوچک و بزرگ برای پایداری محیط زیست را در عربستان سعودی انجام بدهد و حس غروری را در میان افرادی ایجاد کند که وقتی از زندگی خودشان را صرف می‌کنند تا سهم خودشان برای آینده‌ای سبزتر را انجام بدهند.

با کاشت درختان در پارک ملی صدیق (Thadiq National Park) در استان ریاض، شرکت‌کننده‌ها این رویداد را آموزنده و خارق‌العاده توصیف کردند و بر قدرت همکاری در ایجاد آینده‌ای دوستدار محیط زیست تأکید داشتند.

ال‌جی همچنان به تلاش خودش برای ایجاد تغییرات مثبت از طریق راهکارهای کم‌مصرف انرژی و طرح‌های درختکاری ادامه می‌دهد. این شرکت با در اولویت قرار دادن پایداری زیست‌محیطی، به حفظ منابع طبیعی و رفاه نسل‌های آینده کمک می‌کند. از طریق این تلاش‌های هماهنگ، ال‌جی تعهد خودش را برای کمک به ایجاد دنیایی سبزتر و پایدارتر نشان داده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید