۱۳ خرداد ۱۴۰۲

ال‌جی به‌عنوان شریک رسمی نمایشگاه هنری Frieze Seoul 2023 معرفی شد

نمایشگاه هنری فریز سئول (Frieze Seoul) به‌تازگی اعلام کرده که LG OLED شریک رسمی این نمایشگاه هنری در سال ۲۰۲۳ میلادی خواهد بود، نمایشگاهی که از تاریخ ۶ تا ۹ سپتامبر سال جاری میلادی در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه COEX در سئول کره جنوبی برگزار خواهد شد. این موضوع از طریق یک بیانیه مطبوعاتی به‌صورت رسمی اعلام شد که نشان‌دهنده آغاز یک سفر مشترک است و دنیای هنر و فناوری را به هم نزدیک خواهد کرد.

اخیراً، ال‌‎جی در کنار فریز به‌عنوان شریک جهانی در Frieze LA و Frieze New York به ترتیب در ماه فوریه و ماه مه فعالیت داشته است. در نمایشگاه Frieze Seoul 2023، ال‌جی به‌عنوان Headline Partner شرکت خواهد کرد. این نقطه عطفی برای این شرکت به‌عنوان اولین تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی است که در یکی از نمایشگاه‌های هنری فریز به این سطح از مشارکت با این برند دست پیدا کرده است.

در میان شرکای فریز، عناوین Headline Partners و همچنین Global Lead Partners بالاترین سطح افتخار و مزیت به شمار می‌روند. لوگوی LG OLED به‌عنوان شریک رسمی فریز در طول نمایشگاه فریز سئول ۲۰۲۳ به طور برجسته در همه رسانه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد. علاوه بر این، این شرکت همچنین در طول این نمایشگاه هنری فضایی انحصاری برای خوشامدگویی به بازدیدکنندگان ایجاد خواهد کرد. انتخاب ال‌جی به‌عنوان شریک رسمی فریز نشان‌دهنده قابلیت‌های تلویزیون‌های OLED ال‌جی هستند، تلویزیون‌هایی که کیفیت تصویر خود نوردِه فراگیر را به مصرف‌کننده‌ها ارائه می‌کنند و در عین حال، فرصت‌های خلاقانه جدیدی را در اختیار هنرمندان قرار می‌دهند تا آثار هنری دیجیتال خیره‌کننده و فریبنده را خلق کنند.

در سراسر جهان، ال‎‌جی از طریق ابتکار هنری منحصربه‌فرد تلویزیون‌های OLED خودش به همکاری با مؤسسات و نمایشگاه‌های هنری مشهور ادامه می‌دهد و در تلاش است تا ارزش زیادی را برای هنرمندان و مصرف‌کننده‌ها از طریق پیوند یکپارچه هنر و فناوری ایجاد کند.

طرح ابتکاری LG OLED Art نقشی حیاتی در قلمروی پویا و همیشه در حال تحول هنر دیجیتال ایفا می‌کند. این شرکت قصد دارد در همکاری‌های بیشتری مشارکت کند که تجربیات هنری طولانی مدتی را با تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی پیشروی خودش به ارمغان بیاورد و همچنان راه را برای تجربه‌های سرگرمی خانگی سطح بالا هموار کند، تجربه‌هایی که فقط ال‌جی می‌تواند آن‌ها را ارائه کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید