۱۶ خرداد ۱۴۰۲

در راستای چشم‌انداز زندگی بهتر برای همه، ال‌جی به طرح RE100 پیوست

ال‌جی الکترونیکس (LG) به RE100 (انرژی‌های تجدیدپذیر ۱۰۰) پیوسته است، طرحی جهانی که از کسب‌وکارها برای روی آوردن به انرژی‌های تجدیدپذیر برای تمام نیازهای برقی خودشان به‌صورت صددرصد حمایت می‌کند. تصمیم برای عضویت در RE100 نمونه دیگری از تعهد قوی ال‌جی نسبت به پایداری محیط زیست و انجام مسئولیت‌های خودش به‌عنوان یک شهروند شرکت جهانی است.

این شرکت برنامه‌های خودش برای تغییر تمام سایت‎‌های تجاری خودش به بهره بردن از ۱۰۰ درصد انرژی‌های تجدیدپذیر تا سال ۲۰۵۰ میلادی را نهایی کرده است. برای رسیدن به این هدف، ال‌جی به‌تدریج مصرف برق از منابع تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی را افزایش می‌دهد تا در سال ۲۰۳۰ به ۶۰ درصد برسد و این در حالی است که این مقدار در سال ۲۰۴۰ به ۹۰ درصد و سپس در سال ۲۰۵۰ به حد اعلای ۱۰۰ درصدی خواهد رسید.

شرکت ال‌جی هم‌زمان با گسترش تولید و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر از طریق نصب پنل‌های خورشیدی با راندمان بالا در دفاتر و تأسیسات تولیدی خودش، اقدامات اضافی مختلفی همچون اخذ گواهینامه‌های انرژی تجدیدپذیر (REC)، امضای قراردادهای خرید انرژی تجدیدپذیر (PPA) و همچنین پرداخت حق‌العمل سبز شرکت برق کره (KEPCO) را انجام داده است.

ال‌جی به‌عنوان بخشی از تلاش‌های مداوم خودش در این زمینه، سال گذشته یک PPA مستقیم با شرکت تولید برق کره‌ای GS EPS به امضا رساند تا یک نیروگاه خورشیدی به اندازه سه زمین فوتبال را روی پشت بام ساختمان‌های موجود در پارک هوشمند ال‌جی (LG Smart Park) در چانگوون در کره جنوبی و تا سال ۲۰۲۵ میلادی بسازند.

برخی از پنل‌های خورشیدی از ماه دسامبر سال گذشته میلادی نصب شده‌اند و برق مورد نیاز برای برخی از ساختمان‌ها را نیز تأمین می‌کنند. در سراسر جهان، این شرکت پنل‌های خورشیدی را روی پشت بام چندین دفتر خودش از جمله مجتمع تحقیق و توسعه LG Sciencepark در سئول کره جنوبی، پردیس مرکزی آمریکای شمالی در نیوجرسی ایالات متحده آمریکا، ساختمان اداری ال‌جی هند در گریتر نویدای هندوستان و کارخانه لوازم خانگی ریونگ در تایلند نصب کرده است.

ال‌جی از قبل برنامه‌هایی برای سرعت بخشیدن به گذار خودش به انرژی‌های تجدیدپذیر را به اجرا گذاشته و تلاش کرده تا به سمت عدم تولید گاز کربن اضافی حرکت کند. با گذار به انرژی‌های تجدیدپذیر، این شرکت همچنین انتشار گاز کربن به‌صورت غیر مستقیم و تولید شده در هنگام استفاده از نیروی برق را نیز کاهش می‌دهد. در سال ۲۰۱۹ میلادی، ال‌جی وعده Zero Carbon 2030 خودش را برای رسیدن به میزان کربن خنثی در سال ۲۰۳۰ میلادی اعلام کرده بود.

لی سام سو مدیر ارشد استراتژی در ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«از طریق تلاش‌های مداوم و نوآوری، ال‌جی در مسیر خودش برای رسیدن به اهداف گذار ۱۰۰ درصدی به انرژی‌های تجدیدپذیر و تبدیل شدن به یک تجارت کربن قرار دارد. ال‌‎جی کاملاً به تحقق چشم‌انداز ESG خودش و همچنین رؤیای ایجاد زندگی بهتر برای همه متعهد است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید