۲۲ دی ۱۳۹۴

نیکی کریمی؛ سفیر ال‌جی و گلدیران در برنامه مسئولیت اجتماعی گلدکیدز

 

مراسم باشکوه قدردانی از برگزیدگان کمپین بهترین‌ها، Best of the Best VIP Customer Awards، در جشن سالگرد افتتاح باشگاه مشتریان VIP ال‌جی و گلدیران با حضور جمعی از هنرمندان و اعضای وفادار باشگاه روی خوش زندگی برگزار شد.

این مراسم که در روز چهارشنبه مورخ 9 دی ماه 94 در مرکز همایش‌های فرشته برگزار گردید با انتخاب نیکی کریمی به عنوان عضو افتخاری باشگاه روی خوش زندگی و سفیر ال‌جی و گلدیران در برنامه مسئولیت اجتماعی گلدکیدز توأم شد.

 دو سوک آن، مدیر عامل شرکت ال‌جی الکترونیکس در تهران، می‌گوید: «باشگاه مشتریان ال‌جی و گلدیران با هدف ارج نهادن به مقام مشتری و ایجاد ارتباط دو سویه بین شرکت و مصرف‌کننده بنا نهاده شده است. این باشگاه مزایای اختصاصی بسیاری برای طرفداران و علاقه‌مندان محصولات شرکت ال‌جی دارد و از سوی دیگر ما را به مشتریان و مصرف‌کنندگان نزدیک‌تر می‌کند تا از علایق و نیازهای آنها بیشتر مطلع باشیم.»

 همچنین در این مراسم، جناب آقای تنهایی نایب رئیس هیئت مدیره گلدیران، در سخنرانی خود اظهار داشتند که گلدیران با ارائه محصولات با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا در کنار ارائه خدمات متمایز ثابت کرده است که مشتری مداری سرلوحه فعالیت‌های گروه بزرگ گلدیران است.

تصاویر این مراسم را در ادامه مشاهده نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید