۲۳ دی ۱۳۹۴

ال‌جی الکترونیکس 435 میلیون دلار دیگر در تولید سلول‌های خورشیدی سرمایه‌گذاری می‌کند

این شرکت تصمیم دارد خروجی خود را تا سال 2020 سه برابر کند

سئول، 13 ژانویه 2016- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز اعلام کرد که تصمیم دارد با یک سرمایه‌گذاری میلیون‌دلاری کسب و کار انرژی خورشیدی خود را توسعه دهد تا قابلیت‌های ساخت پنل خورشیدی‌اش را در کره جنوبی گسترش دهد.

ال‌جی با شهر گامی واقع در کره جنوبی به تفاهم رسید تا 435 میلیون دلار (معادل 527.2 میلیارد وان کره) برای توسعه کارخانه ساخت سلول خورشیدی این شرکت سرمایه‌گذاری کند. افزودن 6 خط تولید به 8 خط کنونی ظرفیت را از یک گیگاوات به 1.8 گیگاوات تا سال 2018 و به 3 گیگاوات تا سال 2020 خواهد رساند؛ این میزان معادل برق مصرفی یک میلیون خانوار است.

لی سانگ-بونگ، رئیس بخش انرژی و B2B ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ماحصل این سرمایه‌گذاری این است که کسب و کار انرژی خورشیدی ال‌جی موقعیت قوی‌تری خواهد داشت و موتور پویایی برای رشد و پیشرفت خواهد بود. از دو دهه گذشته، ال‌جی فعالانه مشغول کسب‌وکار انرژی خورشیدی است و ما بر این باوریم که مصرف‌کنندگان اصلی برای جدی‌تر اندیشیدن در مورد انرژی خورشیدی آمادگی کامل را دارند.»

ال‌جی از سال 1995 کسب‌وکار خورشیدی خود را آغاز کرده است و مرکز انرژی‌اش را در نوامبر سال 2014 احداث کرد تا بر انرژی خورشیدی، سیستم ذخیره انرژی و نور نظارت بیشتری داشته باشد. در آگوست سال 2015، ال‌جی پیشرفته‌ترین محصول خود با انرژی خورشیدی را به نام  NeON™ 2 معرفی کرد که مجهز به فناوری مبتکرانه Cello است و 12 سیم نازک به جای سه باس‌بار بزرگ دارد. این یک محصول ایده‌آل برای خانه‌هایی است که می‌‌خواهند پتانسیل تولید انرژی در یک پشت بام با فضای محدود را به حداکثر برسانند. پنل خورشیدی NeON™ 2 ال‌جی، سال گذشته، از Intersolar AWARD برای فوتوولتائیک‌های خود مفتخر به دریافت جایزه شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید