۲۷ فروردین ۱۴۰۱

تجربه شنیدن صدا را با ایربادهای TONE Free ال‌جی شخصی‌سازی کنید

بسیاری از کاربران اغلب از ورزش کردن یا گوش دادن به موسیقی در حالی که در حال استفاده از هدفونشان هستند، ناراضی هستند زیرا کابل ها حرکت آنها را محدود می کنند، این‌ها در حالی است که با ایربادهای بلوتوثی و بی‌سیم می‌توان بدون هیچ مانعی در حال راه رفتن با تلفن صحبت کرد و نگران دور شدن از موبایل هم نبود. یا می‌توان در حالی که هدفون در گوش است، ورزش کرد و نگران در هم پیچیده‌ شدن سیم‌ها نبود.

اما این‌ها به کنار، اینکه بتوان تجربه‌ی شنیدن موسیقی و صدا را در هدفون تنظیم کرد برای بسیاری از ما جالب توجه است. چون می‌توانیم صداها را بر اساس عادت‌های روزانه‌ی خودمان تنظیم کنیم و با کیفیت و وضوح موردنیازمان صداها را بشنویم. مثلاً اگر اهل گیمینگ هستیم، هدفون را طوری تنظیم کنیم که صداهای محیط  اطراف به گوش نرسد که بتوانیم در فضای بازی غرق شویم. یا در زمان تماشای فیلم در گوشی موبایل، تمامی صداهای زیر و بم را به تفکیک بشنویم و حس کنیم که خودمان در صحنه‌ی فیلم حضور داریم.

همه‌ی این امکانات با ایرباد TONE Free  LG امکان‌پذیر است. چون این محصول دارای یک اپلیکیشن هوشمند است که قابلیت تنظیم صدا را در اختیارتان قرار می‌دهد و می‌توانید هر طوری که دوست دارید از شنیدن صدا و موسیقی لذت ببرید. حتی به لطف این اپلیکیشن می‌توانید در زمان تماس تلفنی هدفون را روی حالت Whispering Mode (زمزمه) قرار دهید و در پایین‌ترین حالت ممکن صحبت کنید اما مخاطب با وضوح کامل صدای شما را بشنود.

ایرباد TONE Free  LG یکی از بهترین‌ هدفون‌هایی است که می‌توانید به سلیقه‌ی شخصی خود تنظیمات آن را تغییر دهید.

 

طراحی زیبا و کاربردی

ال‌جی برای طراحی این ایربادها بیش از صدها مدل گوش انسان را با اسکن‌های سه‌بعدی مورد بررسی و تحلیل قرار داده تا سایزها و شکل‌های مختلف گوش و هندسه‌ی فضای داخلی آن را به دست آورد؛ و بر اساس آن مشخص کند که بهترین طراحی برای فیت شدن هدفون درون گوش چیست. در نتیجه‌ی این تحقیقات و تحلیل‌های ارگونومیک نیز توانسته بهترین شکل را برای ایربادهای LG TONE Free طراحی کند.

این ایربادها دارای طراحی نیمه گرد، وزن سبک و بدنه‌ی ساده و براق است که در حالتی طبیعی و بسیار راحت در حفره‌ی گوش جای می‌گیرد. این ایربادها در اندزه‌های بزرگ، متوسط و کوچک و از جنس سیلیکون ضدحساسیت ساخته شده‌اند که غیر سمی است. جنس پدهای ایرباد به گونه‌ای است که بیشترین راحتی را دارد و به هیچ عنوان باعث ناراحتی، خارش یا قرمزی گوش نمی‌شود. سیلیکون مورداستفاده در ساخت این ایربادها دارای گواهی‌نامه‌های ISO 10933P و USP کلاس VI است. به این معنی که استفاده‌ی بسیار راحتی دارند و کاملاً ایمن هستند.

 

این ایربادها طوری طراحی شده‌اند که حتی موقع انجام فعالیت‌های ورزشی و حرکات سنگین نیز همچنان ثابت درون گوش می‌مانند و احتمال افتادن آن‌ها بسیار کم است. این یک ویژگی بسیار عالی به‌شمار می‌آید چون تقریباً تمام کاربران دوست دارند در عین راحت بودن استفاده از هدفون‌های بی‌سیم از نیفتادن آن‌ها هم مطمئن شوند. ال‌جی نیز این نیاز را به خوبی می‌شناسد و از این رو TONE Free  خود را طوری طراحی کرده که کمترین حرکت و جابه‌جایی درون گوش را دارد.

فناوری UVnano

قابلیت جذاب دیگری که در ایرباد TONE Free FP9 LG و TONE Free FP8 LG گنجانده شده، فناوری UVnano است. این فناوری در واقع برای تمیزی و پیشگیری از عفونت گوش است. شاید جالب باشد بدانید که به گزارش متخصصان، استفاده‌ی طولانی‌مدت از انواع هدفون مانع از خروج طبیعی واکس گوش می‌شود. این امر در طولانی مدت می‌تواند باعث تجمع انواع آلودگی‌ها و باکتری‌ها شود و به عفونت گوش منجر شود. بر همین اساس، ال‌جی همیشه در تلاش برای مهیا کردن زندگی راحت، سالم و مدرن برای کاربر‌هایش است از فناوری UVnano در ایربادهای TONE Free استفاده کرده است.

فناوری UVnano ، ترکیبی از UV LED و فناوری نانومتر در ایربادهای TONE Free است که زمانی که ایرباد را داخل کیف شارژ قرار می­دهید به صورت خودکار و در عرض 5 دقیقه، 99.9 درصد از باکتری‌های آن را از بین می‌برد. از جمله می‌توان به باکتری‌های اشریشیا کلی، استافیلوکوکوس اورئوس و کلبسیلا پنومونیا اشاره کرد که تمامی‌شان در عرض 5 دقیقه پاکسازی می‌شوند و از بین می‌روند. این اتفاق در حالی روی می‌دهد که ایربادها درون کیس در حال شارژ شدن هستند.

فناوری HSP Meridian

انتظار همه‌ی ما از یک هدفون این است که کیفیت صدای بسیار خوبی داشته باشد و نیازهای صوتی ما را برآورده کند. هدفون‌های TONE Free LG این ویژگی را دارند و به لطف تکنولوژی پردازشی HSP Meridian موجود در این محصول، کیفیت صدا در هر دو حالت تماس نلفنی و پخش موسیقی بسیار عالی است. Meridian که یکی از برترین­هاست و در اکثر سیستم‌های صوتی پیشرفته و قوی در جهان وجود دارد، در ایربادهای ال‌جی نیز با به شرح زیر وجود دارد:

  • 3D Sound Stage (تولید صدای سه‌بعدی)

کیفیت صدای کاملاً کالیبره در یک وسیله‌ی کوچک و جمع‌وجور که می‌تواند صدای سه‌بعدی را با تقویت صداهای باس طبیعی و صداهای زیر تولید کند چیزی نیست که شما در هر ایربادی شاهد باشید. پخش سه بعدی صدا مخصوصاً در زمان تماشای ویدئو، فیلم یا شنیدن موسیقی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است زیرا می‌توانید تمام عناصر صدا را با کیفیت عالی تشخیص دهید.

  • حالت Whispering Mode

خیلی وقت‌ها در محل کار، جلسه‌های کاری، اتاق انتظار مطب، اتوبوس، قطار یا تاکسی دوست نداریم با صدای بلند با تلفن صحبت کنیم و دلمان نمی‌خواهد کسی صدایمان را بشنود. در چنین حالتی راحت‌ترین کار این است که با صدای بسیار کم و به صورت زمزمه با مخاطب خود صحبت کنیم. اما باید مطمئن باشیم که او صدای ما را به وضوح می‌شنود. برای چنین مواقعی، ال­جی قابلیت پر کاربرد Whispering Mode را به هدفون خود اضافه کرده است تا حریم خصوصی کاربرانش حفظ شود. شما از طریق اپلیکیشن رایگان LG TONE می‌توانید آن را فعال کنید.

این هدفون همچنین دارای سه میکروفون است: یک میکروفون بیرونی، یک میکروفون داخلی و یک میکروفون صدا که با اپلیکیشن LG TONE باعث حذف صداهای محیط اطراف می‌شود. شما با فعال کردن Whispering Mode، فقط کافی است ایربادها را نزدیک دهان خود نگه دارید و با صدای بسیار پایین صحبت کنید. مخاطب شما می‌تواند به طور کاملاً واضح صدای شما را بشنود.

  • Active Noise Cancellation (حذف نویزهای فعال)

ایرباد­های LG TONE Free همچنین دارای قابلیت حذف نویز صدا است. به لطف این فناوری، صداهای محیط اطراف حذف می‌شوند و صدا با وضوح و شفافیت بهتری به گوش می‌رسد. البته ال‌جی برای زمانی که شما در بیرون از خانه هستید و در زمانی که مثلاً می‌خواهید از خیابان عبور کنید، قابلیتی برای غیرفعال این قابلیت نیز در نظر گرفته است (Ambient Mode). چون بدون شک در زمان عبور از خیابان باید صدای ماشین‌ها و بوق‌های احتمالی را بشنوید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. یا مثلاً در مواقعی که در حال صحبت هستید می­توانید از حالت Chat Mode استفاده کنید یا بدون نیاز به برداشتن ایربادهای خود گفتگوی سریعی داشته باشید.

  • Plug and Wireless (قابلیت اتصال با سیم و بی سیم)

ایرباد FP9 ­LG TONE Free این قابلیت را دارد که حتی با کابل هم به لپ­تاپ، مانیتور و کنسول بازی تا از کیفیت بالای صدا لذت ببرید.

 دوام طولانی باتری

ویژگی مهم و ارزشمند دیگر این ایربادها عمر باتری 24 ساعته‌ی آن‌هاست (22 ساعت در مدل TONE Free FP3). جالب اینجاست که اگر ایربادها را درون کیس آن‌ها قرار دهید در عرض 5 دقیقه برای یک ساعت استفاده شارژ می­شوند. یعنی این وسیله‌ی کاربردی و جالب دارای قابلیت شارژ سریع است که در مواقع ضروری و زمانی که از منبع برق بسیار دور هستیم بسیار کاربردی است. البته مدل TONE Free FP8 مجهز به قابلیت شارژ بی­سیم نیز می باشد برای زمانی که دسترسی به پریز برق دشوار است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید