۰۴ دی ۱۳۹۷

هدست Tone Free ال‌جی؛ اولین هدست استریو با گوشی‌های بی‌سیم

هدست Tone Free مدل HBS-F110 اولین هدست استریوی بی‌سیم است که با گوشی‌های بی‌سیم ارائه می‌شود؛ گوشی‌هایی که با قرار گرفتن روی گردنبند خود شارژ می‌شوند تا خیلی راحت بتوان آنها را شارژ و حمل کرد.

صدای فراگیر شخصی و شارژ بی‌سیم آسان را در هدست Tone Free ال‌جی تجربه کنید. ال‌جی، پیشگام فناوری هدست بلوتوث، هدست Tone Free را به عنوان یکی از محصولات صوتی پوشیدنی بی‌سیم در CES 2017 پرده‌برداری کرد. در هدست Tone Free، گوشی‌های بی‌سیمی را مشاهده می‌کنید که با اتصال به گردنبند خود شارژ می‌شوند.

این گردنبند نه تنها انرژی باتری بیشتر و هشدار لرزش برای تماس‌های ورودی و پیام‌های متنی ایجاد کرده بلکه مکانی امن برای قرار دادن گوشی‌ها در زمانی که روی گوش شما نیستند فراهم می‌کند تا احتمال گم شدن به حداقل برسد. یک پایه شارژ اختیاری هم انرژی بیشتری برای آن وقت‌هایی که استفاده از گردنبند راحت نیست تدارک دیده شده است.

برای راحتی و آزادی بیشتر، هدست Tone Free به شما امکان می‌دهد دست‌های شما کاملاً آزاد باشد و بتوانید تماس‌ها را با فرمان‌های صوتی پاسخ دهید یا نادیده بگیرید و تجربه واقعی استریوی بی‌سیم را بدون سیم، بدون پیچ‌خوردگی و بدون دردسر داشته باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید