۲۴ شهریور ۱۴۰۱

نگاهی به ایربادهای جدید ال‌جی TONE Free (مدل T90) در نمایشگاه IFA 2022

ایربادهای جدید ال‌جی TONE Free (مدل T90) در نمایشگاه عرضه شدند. ایربادهای جدید دارای ترکیبی عالی از صدای با کیفیت بالا، ویژگی‌های کاربر محور و طراحی است که تناسب راحت‌تری را ارائه می‌دهد.

ایربادهای LG TONE Free اولین ایربادهای بی‌سیم دنیا هستند که از Dolby Head Tracking در همه محتوا و دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کنند. Dolby Head Tracking هر زمان که کاربر سر خود را حرکت می‌دهد به‌طور خودکار صدا را مجددا کالیبره می‌کند و از تجربه صوتی فراگیرتر چه در حال گوش دادن به موسیقی، چه در حال تماشای فیلم یا بازی کردن باشید، اطمینان حاصل می‌کند. ایربادهای جدید همچنین دارای قابلیت حذف نویز فعال پیشرفته (ANC) و طراحی مناسب ال‌جی هستند که به کاربران کمک می‌کند تا تجربه صوتی نهایی را ارائه دهند.

بازدیدکنندگان از IFA می‌توانند ایربادهای کاملاً جدید LG TONE Free (مدل TF8) را نیز بررسی کنند. TONE Free fit یک انتخاب عالی برای کسانی که سبک زندگی فعالی دارند، دارای طراحی منحصربه‌فردی است که از فناوری SwivelGrip استفاده می‌کند و کمک می‌کند تا در حین تمرین‌های شدید، ایرباد را محکم اما راحت در گوش نگه دارید.

ایربادهای جدید ال‌جی با استاندارد IP67 می‌توانند در برابر تمرینات سخت و شرایط محیطی سخت مقاومت کنند و در برابر باران، پاشیدن آب، عرق و گرد و غبار مقاومت ثابتی داشته باشند. ایربادهای مناسب LG TONE Free نیز همراهان بسیار خوبی برای پیاده‌روی‌های روزانه یا کار بر روی پروژه‌های داخل حیاط هستند و موسیقی را تا ۱۰ ساعت با یک بار شارژ نگه می‌دارند.

جدیدترین محصولات صوتی ال‌جی که در IFA 2022 به نمایش گذاشته شدند، با صدای عالی و طراحی‌های منحصربه‌فرد، لذتی برای گوش‌ها و چشم‌ها هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید