۱۸ مرداد ۱۴۰۱

هم شخصی‌تر، هم راحت‌تر: تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی برای بهبود تجربه تماشای فیلم

این تلویزیون‌های هوشمند مدرن، یک مرکز کاربرپسند برای مصرف محتوا، دسترسی به فیلم‌ها، سریال‌ها، مستندها و رویدادهای پخش زنده را فراتر از حد شمارش ارائه می‌کند. نقطه ضعف داشتن چنین مجموعه انبوهی از گزینه های محتوا با دسترسی راحت این است که انتخاب کنید چه چیزی را تماشا کنید.

ال‌جی برای کمک به کاربران برای کشف محتوای جدید و عالی، به ساده‌سازی و گسترش تجربه تماشای تلویزیون‌های هوشمند پیشرو خود در بازار ادامه خواهد داد. پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS این شرکت به طور مداوم در حال پیشرفت است و قابلیت‌های خود را افزایش می‌دهد تا همزمان مسیر کاربران را برای لذت بیشتر از تماشا ساده‌تر کند.

به‌عنوان بخشی از این تلاش‌های مداوم، جدیدترین مدل‌های تلویزیون هوشمند ال‌جی اولین مدل‌هایی هستند که تجربه انتخابی بهبودیافته Prime Video را دارند، با دسترسی آسان به پیشنهادات محتوای شخصی‌شده که مستقیماً از بخش «Now Streaming» در صفحه اصلی تلویزیون ال‌جی در دسترس هستند.

به این معنی که تماشای یک برنامه مورد علاقه در سرویس پخش جهانی به آسانی روشن کردن تلویزیون و رفتن به بخش «Now Streaming» با استفاده از فرمان صوتی یا کنترل از راه دور جادویی است. علاوه بر تماشای فیلم یا نمایش از همان جایی که کار را متوقف کردند، کاربران می‌توانند بدون نیاز به باز کردن برنامه Prime Video، توصیه‌های محتوای Prime Video را روی صفحه مرور کنند. این توصیه‌ها محتوای مرتبط را بر اساس سلیقه و سابقه مشاهده آنها منعکس می‌کنند. این تلویزیون دو عنوان آخر تماشاشده و فهرستی از محتوای شخصی‌شده را نشان می‌دهد که کاربران ممکن است از نمایش‌ها، فیلم‌ها یا ورزش‌های زنده جدید لذت ببرند.

با به‌روزرسانی نرم‌افزاری اخیر برای تلویزیون‌های هوشمند مدل 2021/2022 ال‌جی، بهبود زمان و صرفه‌جویی در دردسر در سطح جهانی منتشر شد. این دارندگان تلویزیون هنگام راه‌اندازی برنامه Prime Video از در دسترس بودن بهبود تجربه کاربر Prime Video با یک اعلان بازشو مطلع شده و می‌توانند در صفحه تنظیمات Prime Video شرکت یا خارج شوند.

یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم در تلویزیون‌های ال‌جی در سرتاسر جهان، Prime Video می‌تواند هر سلیقه یا علاقه‌ای را با انتخاب چشمگیر محتوا در خود جای دهد. در میان کتابخانه گسترده آن از فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، مستندها و موارد دیگر، آمازون اورجینال‌های تحسین‌شده مانند The Marvelous Mrs. Maisel، The Boys و Tomorrow War، و همچنین رویدادهای ورزشی زنده انحصاری است. این سرویس همراه با عضویت در Amazon Prime است، برای جزئیات بیشتر، به amazon.com/primevideo مراجعه کنید.

تجربه بهینه‌سازی Prime Video در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی نشان‌دهنده تعهد مستمر آمازون و ال‌جی به گسترش و ساده‌سازی تجربه کاربر و مشاهده است.

۲ نظر

کاربر سایت ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ پاسخ

ممنون سایت خیلی خوبی دارید خسته نباشید.

رهگذر ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ پاسخ

ممنون سایت خیلی خوبی دارید خسته نباشید.

نظر دهید