۱۱ شهریور ۱۴۰۰

نحوه اتصال تلویزیون هوشمند ال‌جی به شبکه وای‌فای  

اگر تلویزیون هوشمند ال‌جی دارید، یکی از ویژگی‌های کلیدی آن امکان اتصال به اینترنت و استفاده از تلویزیون به عنوان ایستگاه وبگردی و پخش آنلاین است. نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی که آنلاین پخش می‌شوند، در مقایسه با اندازه‌های مانیتور نسبتاً کوچک، در صفحه بزرگتر بهتر به نظر می‌رسند.

در این مطلب، با نحوه اتصال تلویزیون ال‌جی به شبکه وای-فای آشنا خواهید شد. با وبلاگ ال‌جی همراه باشید.

اگر می خواهید تلویزیون خود را به وای-فای متصل کنید، مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1. روی دکمه ماوس در ریموت خود کلیک کنید تا منوی سریع روی تلویزیون ظاهر شود.
  2. کلید جهت نما رو به پایین روی ریموت خود را فشار دهید تا زمانی که روی شبکه قرار بگیرید.
  3. برای انتخاب Network یا شبکه، دکمه وسط روی کنترل از راه دور را فشار دهید.
  4. تلویزیون شما اکنون تنظیمات را باز می‌کند. روی پیکان سمت راست کلیک کنید تا وارد منوی شبکه‌ها شوید.
  5. با حرکت به پایین و انتخاب با دکمه مرکزی ریموت، گزینه Wi-Fi Connection یا اتصال وای-فای را انتخاب کنید.
  6. دوباره دکمه وسط را فشار دهید تا وای فای تلویزیون شما روشن شود.
  7. شبکه وای-فای مورد نظری را که می‌خواهید به آن متصل شوید انتخاب کنید. مجدداً از فلش‌های بالا و پایین برای حرکت در تمام شبکه‌های وای-فای استفاده کرده و دکمه انتخاب کننده را در مرکز فشار دهید تا به شبکه مورد نظر متصل شوید.
  8. اگر وای-فای شما با رمز عبور محافظت می‌شود، از صفحه کلید مجازی برای وارد کردن رمز عبور استفاده کنید. پس از اتمام وارد کردن نویسه‌ها، به دکمه ورود یا Enter در صفحه کلید بروید و آن را فشار دهید.
  9. پس از وارد کردن رمز عبور، گزینه Connect یا اتصال را در منو انتخاب کنید، سپس مجدداً دکمه مرکزی ریموت خود را فشار دهید تا به شبکه وای-فای مورد نظر خود متصل شوید.
  10. شبکه وای-فای خود را با فشار دادن Home یا صفحه اصلی و رفتن به فروشگاه برنامه‌های تلویزیون، مرورگر یا سرویس‌های پخش آنلاین تلویزیونی خود آزمایش کنید تا بررسی کنید آیا به اینترنت متصل شده‌اید یا نه.

اتصال به شبکه وای-فای نباید بیش از چند دقیقه طول بکشد. مطمئن شوید که رمز وای فای خود را از قبل یادداشت کرده باشید یا حداقل بدانید کجا آن را پیدا کنید.

اگر شبکه وای-فای خود را مخفی کرده‌اید، باید گزینه “Add a Hidden Wireless Network” را در گزینه‌های شبکه وای-فای انتخاب کنید. سپس می‌توانید نام و رمز عبور شبکه وای-فای مخفی خود را وارد کرده و تلویزیون ال‌جی خود را به روش گفته شده در بالا به آن متصل کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید