۱۱ شهریور ۱۴۰۰

مسابقه جهانی استارتاپ ال‌جی برای جذب مشاغل جدید در مرکز نوآوری

چالش “ماموریت برای آینده” به دنبال نوآوری‌هایی است که کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از برگزاری مسابقه Mission for the Future (ماموریت برای آینده)، مسابقه چالشی جهانی برای استارتاپ‌ها به منظور شناسایی فناوری‌های نوآورانه و ایده‌های تجاری در راستای هموار کردن راه برای آینده خبر داد. این مسابقه افتتاحیه توسط مرکز نوآوری جدید این شرکت واقع در سیلیکون ولی، LG NOVA، میزبانی می‌شود. این تیم استراتژیک که با ال‌جی کار می‌کند قرار است از طریق همکاری با استارتاپ‌ها و جوامع کارآفرین، مشاغل جدیدی ایجاد کند و نوآوری‌های بیشتری را از خارج به ال‌جی وارد کند.

مسابقه “ماموریت برای آینده” یک برنامه چالشی نه‌ماهه است که هر سال برگزار می‌شود تا بهترین ایده‌ها، مفاهیم و مشاغل ایجاد شده را جست‌وجو کند، مشاغلی که کیفیت زندگی را در آینده‌ای سبزتر، هوشمندتر، سالم‌تر و متصل‌تر ایجاد می‌کند. شرکت‌کنندگان منتخب چالش، با تیم LG NOVA در زمینه پیشنهادات تجاری خود در عرض سه تا شش ماه کار خود را آغاز می‌کنند و منجر به نهایی شدن مرحله انتخاب در مارس 2022 می‌شود.

فینالیست‌های رقابت چالش برانگیز فرصت همکاری با تیم LG NOVA مستقر در کالیفرنیا را خواهند داشت تا رشد آنها را تسریع کرده، کسب و کار خود را به مرحله بعدی برسانند و به طور بالقوه، یک تجارت جدید با ال‌جی راه اندازی کنند. این شرکت قصد دارد برای حمایت از فینالیست‌ها تا 20 میلیون دلار با سرمایه گذاری، منابع، بودجه برای توسعه مفهوم و دسترسی به زیرساخت‌های جهانی ال‌جی و زنجیره تامین برای ایجاد مشاغل مشترک با ال‌جی اختصاص دهد.

در طول این فرآیند، شرکت‌کنندگان در چالش برجسته با ایده‌های تجاری منحصر به فرد این فرصت را خواهند داشت تا ضمن تعامل با ال‌جی و شرکای آن، به منابع شرکتی، راهنمایی و برنامه‌های آزمایشی دسترسی داشته باشند تا بتوانند تجارت خود را ادامه دهند.

مسابقه 22-2021 نوآوری‌هایی را در سبک زندگی از نظر فناوری به نفع مردم، جوامع و کره زمین در پنج مسیر تمرکز خواهد کرد:

  • سلامت متصل: رویکردهای مبتکرانه، دسترسی و وسایل برای کنترل بیشتر افراد بر مراقبت‌های بهداشتی خود در هر زمان و هر مکان، و در نتیجه افزایش سلامت و تندرستی مردم ما؛
  • حرکت انرژی‌بخش: خدمات، راه‌حل‌ها و ایده‌های تجاری جدید که به توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل الکتریکی کمک می‌کند و استفاده از نیروی الکتریکی را برای وسایل نقلیه و حمل و نقل جلو می‌برد.
  • سبک زندگی هوشمند: محتوا، خدمات، برنامه‌ها و فناوری قابل استفاده در فضای خانه متصل، به طور بالقوه از پلت فرمThinQ  ال‌جی برای تسهیل و بهبود نحوه زندگی روزمره خود استفاده می‌کند.
  • Metaverse: نوآوری‌هایی که به ساخت دنیای دیجیتالی بعدی و اینترنت با بازی، فناوری‌هایVR ، AR و XR، بلاک‌چین، آواتارهای دیجیتال و موارد دیگر کمک می‌کند. و
  • نوآوری برای تأثیر: یک مسیر باز برای دستیابی به موفقیت یا نوآوری‌های مجاور منطبق با فلسفه نوآوری ال‌جی برای زندگی بهتر که تأثیر مثبت بر مردم، جوامع و کره زمین ایجاد می‌کند.

دکتر سوکوو ری، نایب رئیس ارشد ال‌جی الترونیکس برای نوآوری و رئیس LG NOVA، می گوید: «”چالش ماموریت برای آینده” اولین گام LG NOVA به سمت نوآوری خارج از ال‌جی است. به بیان ساده، ال‌جی می خواهد تأثیرات مثبت اجتماعی ایجاد کند، و ما معتقدیم که دیدگاه‌های متنوع می‌تواند منجر به نوآوری‌های بهتر برای جامعه جهانی گسترده‌تر شود. این به معنی فناوری‌هایی برای زندگی پایدار، محصولات سازگار با محیط زیست و به طور کلی جامعه فراگیر است. ما برای نجات جان، نجات زمین و ایجاد زندگی بهتر برای همه، نوآوری خواهیم کرد.»

نحوه اجرا: ماموریت برای بررسی آینده و فرآیند انتخاب

شرکت در مسابقه “مأموریت برای آینده” از 1 سپتامبر تا 25 اکتبر 2021، در missionforthefuture.lgnova.com پذیرفته می‌شود و برندگان در ژوئن 2022 مشخص می‌شوند. در نهایت، حداکثر 10 شرکت تمایز نهایی را کسب کرده و فرصت کسب و کار با همکاری ال‌جی را خواهند داشت.

ارزیابی‌های استارتاپ برای “50 شرکت اول” بین 25 اکتبر تا 31 دسامبر 2021 انجام می‌شود، که در آن حداکثر به 50 شرکت  امکان دسترسی به منابع برای کمک به رشد یک کسب و کار مشترک را خواهند داشت؛ از جمله زیرساخت‌های اصلی تجارت، شبکه با رهبران فناوری جهانی، فرصت‌های راهنمایی و همکاری. این گروه همچنین به شبکه شرکای شرکتی ال‌جی، VC ها ، برنامه‌های آزمایشی و سایر سازمان‌های تأثیرگذار متصل می‌شود تا فرصت‌های تجاری بیشتری را دنبال کند.

تیم ال‌جی نووا روند همکاری با 50 استارتاپ اول را از ژانویه تا مارس 2022 با هدف اعلام “20 شرکت منتخب” در پایان مارس 2022 ادامه خواهد داد. به این گروه فرصت‌هایی برای دسترسی به سرمایه گذاری‌های اصلی، زیرساخت‌های جهانی ال‌جی و سایر منابع تجاری بر اساس استراتژی و نیاز مشترک تجاری داده می‌شود.

سپس، تیم ال‌جی نووا “10 برنده برتر” چالش را در پایان ژوئن 2022 انتخاب خواهد کرد. این برندگان فرصت همکاری و مشارکت با ال‌جی را خواهند داشت و توسط سازمان جهانی شرکت پشتیبانی می‌شوند.

اگر می‌خواهید بدانید LG NOVA چگونه نوآوری را برای آینده‌ای بهتر تقویت می‌کند، به وب سایت www.lgnova.com سر بزنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید