۰۴ آبان ۱۴۰۰

ال‌جی و کمک به ایجاد آینده‌ای بهتر با استارتاپ‌ها

ال‌جی الکترونیکس اولین گروه از شرکت‌های استارت‌آپی را که در برنامه چالش جهانی LG NOVA با عنوان Mission for the Future پذیرفته شده‌اند معرفی کرد.

چالش جهانی ال‌جی NOVA به عنوان بخشی از چالش Proto Challenge، یک مسابقه مقدماتی استارتاپی است که برای تطبیق با برنامه طراحی شده است. این یازده شرکت بر اساس راه‌حل‌های پیشنهادی خود برای زندگی بهتر در حوزه‌های سلامت مرتبط، تحرک انرژی‌زا، سبک زندگی هوشمند، متاورس و نوآوری برای تاثیرگذاری انتخاب شدند. اینها حوزه‌های کلیدی هستند که LG NOVA در تلاش خود برای ساختن آینده با استارت‌آپ‌های نوآور بر روی آنها تمرکز دارد.

استارتاپ‌های انتخاب شده از رقابت Proto Challenge به 40 شرکت دیگر که در ماموریت چالش آینده انتخاب شده‌اند، ملحق می‌شوند تا اولین پنجاه شرکتی شوند که با تیم LG NOVA همکاری می‌کنند. تیم LG NOVA و استارت‌آپ‌های منتخب از هر دو چالش، برای اصلاح ایده‌های تجاری و تعاملی خود برای بازگشایی منابع و بودجه برای توسعه اثبات مفهوم و رشد کسب‌وکار با مشارکت ال‌جی از نزدیک با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

این شرکت ها بر اساس معیارهای زیر انتخاب شدند: چشم انداز روشن برای رشد تجارت با ال‌جی، مسیری متقاعد کننده برای تجاری‌سازی و منحصر به فرد بودن راه حل یا محصول پیشنهادی. تیم LG NOVA قصد دارد 20 میلیون دلار بودجه و منابع برای حمایت از این 10 کسب و کار برتر منتخب از این چالش فراهم کند.

 

برای مشاهده شرکت‌های منتخب در چالش Proto Challenge ، می‌توانید تصویر بالا را مشاهده کرده یا به خبرگزاری جهانی ال‌جی مراجعه کنید.

پس از پایان برنامه‌های چالشی، LG NOVA از 15 تا 19 نوامبر میزبان Mission Launch، مجموعه رویدادهای مجازی برای استارت‌آپ‌ها، خواهد بود.

در این رویداد رهبران صنعت از سراسر شرکت‌های فناوری مشترک، کارشناسان حوزه، بنیانگذاران و کارآفرینان حضور خواهند داشت که همگی برای رسیدگی به مسائل و چالش‌های جهانی نوآوری می کنند. علاوه بر این، در طول هفته، شرکت‌کنندگان توصیه‌هایی از VCها، مشاوران، رهبران شرکت‌ها و بازاریابی در مورد موقعیت‌یابی کسب‌وکار خود برای رشد در این چشم‌انداز در حال تغییر خواهند شنید. از همه متقاضیان دعوت می‌شود تا به LG NOVA و کارشناسان در سراسر صنعت بپیوندند تا در مورد موضوعات کلیدی که آینده ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند بحث کنند.

برای این رویداد در missionlaunch.lgova.com ثبت نام کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید