۰۹ دی ۱۴۰۲

نوآوری‌های تازه LG NOVA در نمایشگاه CES 2024 ارائه می‌شوند

در ماه ژانویه سال آینده، مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال‌جی الکترونیکس یا همان LG NOVA قرار است در لاس وگاس آمریکا در نمایشگاه CES 2024 سالنی با موضوع «با هم فردایی روشن‌تر را بسازیم» را ایجاد کند.

در حدود ۱۰ استارت‌آپ از چهار حوزه صنعتی آینده محور که ال‌جی الکترونیکس روی آن‌ها تمرکز دارد یعنی سلامت دیجیتال، فناوری پاک، فناوری آینده و زندگی هوشمند در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

در زمینه سلامت دیجیتال، شرکت XR Health و شرکت Mindset Medical و در زمینه فناوری پاک نیز شرکت C. Light Technologies و شرکت Brickify در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. در زمینه فناوری آینده شرکت Humano، شرکت Deep Brain AI و شرکت Nakamir و در زمینه زندگی هوشمند نیز شرکت Roibi و Key2Enable در این سالن نمایشگاهی مستقر خواهند شد.

این استارت‎‌آپ‌هایی هستند که از طریق مسابقه جهانی ایده استارت‌آپ ال‌جی نووا با عنوان Mission for the Future انتخاب شده‌اند و در حال بحث درباره همکاری با ال‌جی الکترونیکس هستند.

در این نمایشگاه، ال‌جی نووا استارت‌آپ‌هایی را انتخاب می‌کند که پتانسیل بسیار بالایی برای همکاری واقعی دارند و طرح کلی برای سرمایه‌گذاری و تمرکز ال‌جی الکترونیکس در آینده روی آن‌ها را آشکار می‌کند.

ال‌جی نووا علاوه بر این مسابقه بین استارت‌آپ‌ها رویدادی مرتبط تحت عنوان Innovation Festival را نیز برگزار می‌کند که هر سال در فصل پاییز برپا می‌شود و مکانی برای تبادل بین شرکت‌های مختلف و سرمایه‌گذاران نوآور است.

ال‌جی نووا همچنین امسال با پیوستن به Clearbrook که یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر حرفه‌ای است، سرمایه‌گذاری برای آینده را سرعت بخشید تا NOVA Prime Fund را از ۲۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون دلار برساند.

سئوک وو لی رئیس ال‌جی نووا اظهار داشته:

«نمایشگاه CES امسال فرصتی برای نشان دادن رهبری ال‌جی نووا در زمینه اکوسیستم جهانی استارت‌آپ و به اشتراک گذاشتن چشم‌انداز آن برای آینده صنعت است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید