۰۹ دی ۱۴۰۲

ال‌جی تلویزیون‌های QNED 2024 را معرفی می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین محصولات تلویزیون‌های QNED 2024 و تلویزیون‌های QNED Mini LED را معرفی می‌کند که طیف وسیع‌تری از گزینه‌های اندازه صفحه‌نمایش از جمله تلویزیون فوق بزرگ ۹۸ اینچی با کیفیت تصویر پر جنب‌وجوش، فناوری‌های پردازش پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی، ویژگی‌های شخصی‌سازی گسترده و طراحی پیچیده را شامل می‌شود.

تلویزیون‌های QNED 2024 با پردازنده هوش مصنوعی α8 پیشرفت بیشتری داشتند و نسبت به نسل قبلی خود با افزایش ۱.۳ برابری در عملکرد هوش مصنوعی، بهبود ۲.۳ برابری در عملکرد گرافیکی و سرعت پردازش ۱.۶ برابر سریعتر بهبود یافته‌اند.

این تلویزیون‌ها با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته AI Picture Pro برای نمایش بصری دقیق‌تر، کیفیت تصویر خارق‌العاده‌ای را بر اساس یادگیری عمیق خود ارائه می‌دهند. این ویژگی همه کاره به طرز ماهرانه‌ای چهره‌ها، اشیا و پس‌زمینه‌های یک صحنه را متمایز می‌کند و بافت و جزئیات ظریف را غنی می‌کند تا تصاویری با رئالیسم بی‌نظیر به نمایش در بیاورد. ویژگی Dynamic Tone Mapping Pro تصویر را به بلوک‌هایی تقسیم می‌کند و هر کدام را به‌صورت بلادرنگ تحلیل می‌کند تا تاریک‌ترین و روشن‌ترین بخش‌ها را شناسایی کند و جزئیات را با بهینه‌سازی دقیق HDR افزایش بدهد تا کیفیت تصویر سه بعدی ارائه کند. کاربران این تلویزیون‌ها با ویژگی Personalized Picture Wizard نیز می‌توانند به‌سادگی با انتخاب چند تصویر ترجیحی از یک مجموعه خاص که به طور هوشمندانه از طریق یادگیری عمیق تنظیم شده‌اند، کیفیت تنظیم را متناسب با نظر خود شخصی‌سازی کنند.

علاوه بر کیفیت تصویر پر جنب‌وجوش، AI Sound Pro بینندگان را با صدای فراگیر مجازی 9.1.2 از بلندگوهای توکار تلویزیون به این محصول جذب می‌کند. برای یک سیستم صوتی یکپارچه نیز WOW Orchestra به طور یکپارچه با LG Sound Bar و بلندگوهای تلویزیون ال‌جی ادغام شده که یک تجربه سه بعدی مسحورکننده را به همراه دارد.

جدیدترین تلویزیون‌های QNED این شرکت مجهز به فناوری‌های Quantum Dot و فناوری‌های رنگ NanoCell هستند و کیفیت تصویری بسیار واضح و گیرا را برای تجربه تماشایی واقع‌گرایانه ارائه می‌دهند. با بازتولید رنگ‌های غنی شده، رنگ‌های دقیق این تلویزیون‌ها عمق بصری تجربه سرگرمی خانگی فراگیرتر و سه بعدی را افزایش می‌دهند.

تلویزیون‌های LG QNED Mini LED با دستیابی به کنتراست واقعی از فناوری Precision Dimming بهره می‌برند تا درجه‌بندی و کنترل دقیق نور پس زمینه را بهبود ببخشند و تلویزیون‌های QNED ال‌جی نیز دارای فناوری کاهش نور برای کنتراست واضح و روشنایی استثنایی هستند.

مدل LG QNED Mini LED TV QNED90 دارای Million Grey Scale است که بین سایه‌های خاکستری تفاوت ایجاد می‌کند و درجه‌بندی را با دقت ۲۰ بیت نشان می‌دهد و کنتراست فوق‌العاده و پر جنب‌وجوشی را ارائه می‌کند.

تلویزیون‌های 2024 QNED از جمله مدل‌های QNED85 و QNED80 با طراحی شیک و پیچیده با نمایه باریک ۲۹ میلیمتری با هر فضایی ترکیب شده و جلوه‌ای عالی به خانه می‌افزایند. این تلویزیون‌ها همچنین می‌توانند روی دیوار نصب شوند و انعطاف‌پذیری بیشتری برای چیدمان مبلمان و لوازم‌خانگی فراهم کنند.

تلویزیون‌های QNED سال ۲۰۲۴ ال‌جی همچنین با شخصی‌سازی همه کاره و راحتی بیشتر تجربه سرگرمی خانگی را ارتقا می‌دهند. با برنامه webOS Re:New ال‌جی ارتقا به جدیدترین نسخه پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS را فراهم می‌آورد تا به‌روزترین تجربه کاربری را برای پنج سال آینده به صاحبان تلویزیون‌های هوشمند خود بدهد. این ویژگی در مدل‌های LG QNED Mini LED 8K در سال ۲۰۲۲ عرضه شده بود و در آینده به مدل‌های دیگری در مجموعه تلویزیون‌های QNED در سراسر جهان تعمیم داده خواهد شد.

با استفاده از آخرین پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی، کاربران می‌توانند پروفایل‌های فردی ایجاد کنند تا هر فرد تجربه‌ای مطابق با اولویت‌های خودش داشته باشد. تلویزیون‌ها می‌توانند بین صداها بر اساس پروفایل کاربر تمایز قائل شوند و با تفسیر الگوهایی از تاریخچه خود، توصیه‌های شخصی‌سازی شده متناسب هر فرد ارائه کنند.

علاوه بر این، صفحه اصلی رابط کاربری جدیدترین نسخه webOS دارای Dynamic Q Card است که دسترسی سریع و بی‌دردسری را به خدمات فراهم می‌کند. برای لذت بردن از رسانه دیجیتال مورد علاقه کاربران نیز تلویزیون‌های 2024 QNED ال‌جی از Apple AirPlay و Chromecast نیز پشتیانی می‌کنند تا راحتی در اتصال و سازگاری با دستگاه‌های تلفن همراه بیشتری را فراهم بیاورند.

تلویزیون‌های 2024 QNED ال‌جی با بهبود تجربه کاربری برای افراد با توانایی‌های متفاوت، مجموعه‌ای از ویژگی‌های دسترسی از جمله تنظیمات منو اختصاصی، آواتارهای زبان اشاره، آموزش کنترل از راه دور و راهنماهایی برای حل سریع مشکلات را ارائه می‌کنند.

مجموعه تلویزیون‌های 2024 QNED ال‌جی با طیف گسترده‌ای از اندازه‌های صفحه‌نمایش نیازها و ترجیحات مشتریان را برآورده می‌سازند و در این میان نیز تلویزیون ۹۸ اینچی آن با اندازه صفحه‌نمایش بسیار بزرگ خودش کاملاً بینندگان را غرق خودش می‌کند. اضافه شدن مدل غول‌پیکر ۹۸ اینچی همسو با تقاضای فزاینده برای تلویزیون‌های بزرگتر در بازار تلویزیون‌ها بوده است و این مجموعه گسترده همچنین گزینه‌های متعددی را به مشتریان ارائه می‌کند که به طور ایده‌آل برای هر فضایی مناسب هستند.

بائک سئون پیل مدیر بخش برنامه‌ریزی محصول شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی بیان کرده:

«مجموعه تلویزیون‌های QNED ۲۰۲۴ ال‌جی تجربه تماشا را به سطح جدیدی می‌برند، آن هم با پردازنده پیشرفته‌ای که دارند، پردازنده‌ای که تجربه‌های صوتی و بصری فوق‌العاده‌ای را در اندازه‌های مختلف صفحه‌نمایش فراهم می‌کند و در عین حال، یک تجربه کاربری شخصی‌سازی شده متناسب با سبک زندگی و ترجیحات منحصربه‌فرد هر نفر ارائه می‌کنند. ما به ارائه یک تجربه بی‌نظیر برای مشتریان آن هم با تکیه بر تخصص ده ساله خود در زمینه webOS متعهد هستیم.»

در نمایشگاه CES 2024 بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه شرکت ال‌جی در مرکز همایش‌های لاس وگاس از تاریخ ۹ تا ۱۲ ژانویه جدیدترین محصولات و نوآوری‌های ال‌جی را شاهد باشند.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید