۱۰ دی ۱۴۰۲

بهترین جاروبرقی بدون کیسه در سال 2024

آیا شما از جدال همیشگی با کیسه‌های گردوغبار جاروبرقی خود خسته شده‌اید؟ اگر این طور است، پس بدانید که تنها نیستید. سؤالی که ذهن بسیاری را درگیر کرده این است که چرا باید یک جاروبرقی بدون کیسه یا مخزن را انتخاب کنیم؟ و این سؤال کاملاً قابل درک است. تکامل جاروبرقی‌ها ما را به نقطه عطفی سوق داده که بحث میان جاروبرقی کیسه‌دار و بدون کیسه است.

جاروبرقی‌های بدون کیسه به دلیل راحتی و کارایی خود محبوب شده‌اند. آن‌ها نیاز به کیسه‌ها را از بین می‌برند و آن‌ها را سازگار با محیط‌زیست و مقرون‌به‌صرفه می‌کنند. همان‌طور که در آستانه سال ۲۰۲۴ قرار داریم، آن‌ها نشان‌دهنده نوآوری و فناوری کاربر پسند هستند. در این مطلب ویژگی‌های بهترین جاروبرقی‌های بدون کیسه را در سال جاری بررسی می‌کنیم و بهترین جاروبرقی را متناسب با نیازهای تمیزکاری شما معرفی می‌کنیم.

بهترین جاروبرقی بدون کیسه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

قدرت مکش بالا

قدرت مکش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و توانایی جاروبرقی در انجام کارهای نظافت از برداشتن موهای حیوان خانگی از روی فرش تا برداشتن دانه‌های برنج از کف‌های چوبی سخت را نشان می‌دهد. بهترین جاروبرقی‌های بدون کیسه سال ۲۰۲۴ با در نظر گرفتن این موضوع طراحی شده‌اند و تضمین می‌کنند که قدرت مکش بالا و ثابت، کارایی تمیزکاری بالایی را ارائه کند.

معیارهای قدرت مکش جاروبرقی برتر

قدرت مکش جاروبرقی‌ها اغلب اوقات در واحدهای مختلفی همچون پاسکال (Pa)، کیلوپاسکال (kPa)، وات (W) و وات هوا (AW) بیان می‌شوند. هر یک از این واحدها بینشی در مورد قابلیت‌های جاروبرقی ارائه می‌کنند:

۱. پاسکال و کیلوپاسکال

از این واحدها معمولاً برای اندازه‌گیری مکش در جاروبرقی‌های رباتی استفاده می‌شود. محدوده استاندارد برای اکثر جاروبرقی‌ها بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ پاسکال است. با این حال، مدل‌های با عملکرد برتر می‌توانند تا ۳۰۰۰ پاسکال نیز برسند.

۲. وات هوا

یک معیار برای مکش بالا ۱۰۰ وات هوا است. جاروبرقی‌ها با این سطح از قدرت مکش می‌توانند مجموعه وسیعی از زباله‌ها را جمع کنند و این در حالی است که جاروبرقی‌های زیر ۱۰۰ وات هوا معمولاً برای گردوغبار و ذرات کوچک‌تر مؤثر هستند.

کنترل آسان سطل گردوغبار

این سطل‌ها جایگزین کیسه‌های گردوغبار سنتی شده‌اند و به‌راحتی قابل استفاده هستند و تمیزکاری بی دردسری را ارائه می‌کنند. در اینجا راهنمایی برای نگهداری سطل آورده شده است:

۱. به‌سادگی دکمه باز کردن را فشار دهید تا درپوش باز شود و سطح گردوغبار از بدنه جاروبرقی جدا شود.

۲. پوشش سطل را جدا کرده و محتویات آن را در ظرف زباله خالی کنید.

۳. هم سطل زباله و هم پوشش آن را زیر آب سرد بشویید. سپس آن‌ها را در مکانی با تهویه مناسب و به دور از نور مستقیم خورشید کاملاً خشک کنید.

۴. زمانی که خشک شدند، قطعات را سرهم کنید و جاروبرقی شما برای استفاده بعدی آماده است.

اندازه جمع‌وجور

در سال ۲۰۲۴، طراحی جاروبرقی‌های بدون کیسه روی جمع‌وجور بودن تأکید دارند و همین نیز باعث می‌شود تا استفاده از آن‌ها در خانه بسیار راحت‌تر باشد.

سیکلون بیضی

سیکلون بیضی (Ellipse Cyclone) ویژگی نوآورانه‌ای در جدیدترین جاروبرقی‌های بدون کیسه است. این فیلتر سیکلون منحصربه‌فرد و قدرتمند از نیروهای گریز از مرکز برای جداسازی ذرات کثیف بزرگتر و اجسام از گردوغبار استفاده می‌کند. زباله‌ها سپس در یک ظرف جداگانه جمع‌آوری می‌شوند و می‌توان دید که چه زمانی پر شده و زمان تخلیه آن فرا رسیده است.

آنچه جاروبرقی‌های ال‌جی در سال ۲۰۲۴ ارائه می‌دهند

فیلتر HEPA 11

سری جاروبرقی‌های ال‌جی شامل مدل‌های سیستم فیلتر HEPA 11 هستند. این سیستم فیلتراسیون پیشرفته ذرات ریز گردوغبار و آلرژن را جذب می‌کند و به طور قابل‌توجهی حضور محرک‌های معمول در خانه را کاهش می‌دهد.

فیلتر HEPA 13

جاروبرقی‌های بدون کیسه ۲۰۲۴ با فیلتر HEPA 13 تصفیه هوا را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهند. این سیستم فیلتر کربن چهار لایه مظهر نوآوری و طراحی بهداشتی است که شامل:

۱. فیلتر بوزدایی

به طور مؤثر بوها را از بین می‌برد و اطمینان حاصل می‌کند که هوای آزاد شده تمیز است و بوی تازه دارد.

۲. لایه HEPA

این لایه که در فیلتر میکرو گردوغبار تخصص دارد، حتی کوچکترین ذرات را به دام می‌اندازد و به کیفیت هوای داخلی سالم‌تری کمک می‌کند.

۳. فیلتر مش

این فیلتر که دارای خواص ضد باکتریایی است، نقش مهمی در حفظ بهداشت هوای خروجی از جاروبرقی دارد.

۴. قاب فیلتر

تمام لایه‌ها را در جای خود نگه می‌دارد و یکپارچگی و کارایی فرایند فیلتراسیون را تضمین می‌کند.

 قدرت مکش طولانی مدت

به لطف سیستم Vertical Ellipse Cyclone، جاروبرقی‌های بدون کیسه ال‌جی مکش قدرتمند و ثابتی را در طول زمان حفظ می‌کنند.

این سیستم به طور مؤثر گردوغبار را از هوای تمیز جدا می‌کند و تضمین می‌کند که جاروبرقی با پر شدن سطل گردوغبار قدرت مکش را از دست ندهد. این به معنای تمیز کردن مؤثرتر برای دوره‌های طولانی‌تر است.

لوله تلسکوپی

قرار دادن Aluminum Telescopic Pipe در این جاروبرقی‌ها به طور قابل‌توجهی قابلیت استفاده را بهبود می‌بخشد. این ویژگی لوله را طولانی‌تر می‌کند و در عین حالی که دسترسی را افزایش می‌دهد، وزن سبک آن را حفظ می‌کند.

کنترل دسته

سهولت استفاده با کنترل دسته بیشتر شده است. این ویژگی کنترل راحت جاروبرقی را امکان‌پذیر می‌کند و تجربه تمیز کردن راحت و کارآمد را تضمین می‌کند.

برس توربین

برس توربین (Turbine Brush) یک ویژگی برجسته برای مقابله با فرش است. این فقط درباره تمیز کردن سطح نیست بلکه این برس عمیقاً حفاری می‌کند تا گردوغبار، مو و سایر زباله‌ها را از بین می‌برد و اطمینان حاصل کند که فرش‌های شما کاملاً تمیز باشند.

ظرفیت‌های متنوع

با درک نیازهای مختلف کاربران، جاروبرقی‌های بدون کیسه ۲۰۲۴ ال‌جی در ظرفیت‌های مختلف ۱.۳ تا ۱.۵ لیتری عرضه می‌شوند. این انعطاف‌پذیری به شما امکان می‌دهد تا مدلی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با فضای شما و نیازهای نظافتی شما باشد.

آینده نظافت خانه اینجا است

بهترین جاروبرقی‌های بدون کیسه سال ۲۰۲۴ فقط درباره تمیزکاری کف نیست. آن‌ها نشان‌دهنده یک رویکرد جامع برای مراقبت از خانه شامل فیلتراسیون پیشرفته، طراحی کاربر پسند و ویژگی‌های همه کاره هستند.

زندگی خوب است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید