۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تعهد ال‌جی به پرورش نوآوری با STUDIO341

ال‌جی بر تعهد خودش برای پرورش فعالانه ایده‌هایی با پتانسیل برای تقویت رشد آینده این شرکت ثابت قدم است. ال‌جی با پرورش فرهنگی شرکتی که نه‌تنها چالش‌ها را می‌پذیرد بلکه شکست‌ها را نیز به‌عنوان پله‌های موفقیت در نظر می‌گیرد، در نظر دارد تا اصولی را تجسم کند که از زمان شروع کار مدیر عامل ویلیام چو در مرکز فلسفه رهبری او قرار داشته است. مدیر عامل ویلیام چو به طور مدام از طرز فکر «خوش‌بین شجاع» دفاع می‌کند و همه را تشویق می‌کند تا با شجاعت چالش‌ها را انجام بدهند و بی‌وقفه نوآوری کنند، با این باور که مشتری همیشه کلید دستیابی به راهکارها است.

تجسم اصلی این اصول نیز STUDIO341 است که سال گذشته توسط ال‌جی راه‌اندازی شد. این برنامه برای شناسایی و پرورش سرمایه‌گذاری‎‌های داخلی طراحی شده است که روح چالش و نوآوری را در بر می‌گیرند، ذهنیتی که در پیشبرد ال‌جی از آغاز فروتنانه‌اش به‌عنوان گلداستار در سال ۱۹۵۸ میلادی به جایگاه کنونی‌اش به‌عنوان شرکتی جهانی و پیش‌گام در لوازم‌خانگی بسیار مؤثر بوده است. «۳۴۱» در عنوان STUDIO341 یک یادآوری برای «خوش‌بینان شجاع» ال‌جی است تا به ریشه‌های شرکت وفادار بمانند و نمادی از آدرس اصلی خیابان گلداستار در بوسان، دومین شهر بزرگ کره جنوبی است.

این طرح ابتکاری از هر کسی که ایده خلاقانه‌ای داشته باشد و بتواند مشکلی را حل کند که ارزش حل کردن داشته باشد و تجربه جدیدی را به مشتریان ارائه بدهد، استقبال می‌کند. پاسخ بسیار چشمگیر بود و بیش از ۱۰۰ درخواست داخلی دریافت شد.

در سال گذشته، ال‌جی سیزده ایده برتر را در فهرست نهایی جای داد که یکی بیشتر از دوازده ایده ابتدایی بود و این تعداد نیز در رویدادی داخلی به ۶ عدد کاهش پیدا کردند. این فرایند شامل ارزیابی ایده‌ها بر اساس پتانسیل آن‌ها برای ارائه تجربیات منحصربه‌فرد مشتری می‎‌شود. معیارهای انتخاب شامل ارزش کسب‌وکار، امکان‌سنجی، تأثیر بالقوه و قابلیت‌های تیمی بود.

تیم‌های منتخب به دفتری خارجی منتقل شدند تا بتوانند به طور کامل در توسعه ایده‌های سرمایه‌گذاری داخل خود غوطه‌ور شوند. تا ماه مارس سال ۲۰۲۴، ۶ تیم برتر این فرصت را داشتند تا پیشنهادهای تجاری خودشان را در روز نمایشی STUDIO341 در سئول در مقابل مدیران ال‌جی و سرمایه‌گذاران بالقوه ارائه کنند.

پس از بررسی کامل نیز پنج تیم برتر و منتخب معرفی شدند؛ MASKIT سرویس بلیت سیار و پذیرش برای هنرهای نمایشی است که نیاز به صف را از بین می‌برد؛ FreshGo یک راهکار حمل‌ونقل زنجیره‌ای است که از فناوری تبرید فردی استفاده می‌کند؛ Cucumber پلتفرمی متمرکز بر خدمات حمل‌ونقل غذای محلی است؛ Found Objet نیز پلتفرم تراکنش دیجیتال برای مواد پلاستیکی بازیافتی است؛ X-UP نیز راهکاری برای تشخیص و نگهداری زمین‌های گلف با استفاده از ربات‌ها و فناوری نقشه‌برداری حرارتی است.

در همین حال نیز ال‌جی با Bluepoint شتاب‌دهنده استارت‌آپ کره‌ای همکاری کرده تا از توانایی آن‌ها برای ارزیابی عینی قابلیت‌های تیم‌ها و ارائه پشتیبانی مؤثرتر استفاده کند. این رویکرد به ساده‌سازی کل فرایند به یک سال با شش ماه برای انتخاب و شش ماه برای توسعه کمک کرده است. در طول این فرایند نیز هر تیم سرمایه‌گذاری مشترکی از ال‌جی و بلوپوینت تا سقف ۴۰۰ میلیون وون دریافت خواهد کرد.

مرکز نوآوری ال‌جی در آمریکای شمالی یعنی LG NOVA «مأموریتی برای آینده» خودش را با ارائه نمایشگاه Eureka Park در رویداد CES 2024 در لاس‌وگاس راه‌اندازی کرد. این شرکت همچنین از نفوذ خودش برای معرفی استارت‌آپ‌های فعال در حوزه مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال مانند XR Health،‌ Mindset Medical و C.Light Technologies استفاده کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید