۲۵ فروردین ۱۴۰۳

ال‌جی تجارت B2B تجهیزات پزشکی خودش را تسریع می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) با استفاده از مجموعه محصولات مانیتورهای تشخیصی خودش از جمله مانیتور جدید 21HQ613D که اخیراً توسط سازمان FDA برای فروش در ایالات متحده آمریکا تأیید شده، به تجارت B2B تجهیزات پزشکی خودش سرعت می‌بخشد. مانیتور 21HQ613D به طور خاص برای ماموگرافی دیجیتال و توموسنتز سینه طراحی شده است و یک مانیتور ۲۱.۳ اینچی ۵ مگاپیکسلی IPS است که تصاویر رادیولوژیکی با وضوح بالا را ارائه می‌دهد و کیفیت تصویر ثابت را از طریق سنسور کالیبراسیون داخلی و نرم‌افزار کالیبراسیون خودش حفظ می‌کند.

مانیتور 21HQ613D وضوح و روشنایی استثنایی ارائه می‌دهد و صفحه‌نمایش LG IPS آن نیز وضوح ۲۰۴۸×۲۵۶۰، روشنایی 1100cd/m² و نسبت کنتراست ۱۸۰۰:۱ را ارائه می‌دهد. این مانیتور تشخیصی برای بررسی انواع مختلف تصاویر پزشکی از جمله ام آر آی سینه، سی تی اسکن و سونوگرافی مناسب است و مجهز به سنسور جلویی داخلی است که نیاز به دستگاه کالیبراسیون خارجی را برطرف می‌کند. با نرم‌افزار LG Calibration Studio Medical نیز کاربران می‌توانند به‌راحتی تست‌های کالیبراسیون و تضمین کیفیت DICOM را انجام بدهند که مطابق با استانداردهای بین‌المللی کنترل کیفیت برای مانیتورهای پزشکی است.

مانیتور 21HQ613D همچنین دارای ویژگی مفیدی برای کمک به کاربران در بررسی دقیق تصاویر پزشکی مانند حالت نمای فوکوس و حالت آسیب‌شناسی است. حالت نمای فوکوس که با ماوس یا صفحه کلید قابل کنترل است، به کاربران امکان می‌دهد تا روی قسمت خاصی از تصویر تمرکز کنند و بقیه صفحه را کم نور کنند تا ناحیه انتخاب شده را برجسته کنند. حالت آسیب شناسی نیز وضوح و دقت تصویر را به گونه‌ای ارائه می‌دهد که گویی به یک میکروسکوپ نگاه می‌کنید. علاوه بر این، حالت چند رزولوشن (۲، ۳ و ۵ مگاپیکسل) امکان تنظیم سریع وضوح صفحه‌نمایش متناسب با نوع تصویر در حال مشاهده را فراهم می‌کند.

این مانیتور تشخیصی برای داشتن فضای کاری پربارتر و سازماندهی شده، از طریق اتصال DisplayPort از زنجیره دیزی پشتیبانی می‌کند. یک راه آسان و کارآمد برای اتصال مانیتورها، زنجیره دیزی است که به کاهش شلوغی میز و ساده کردن مدیریت کابل کمک می‌کند. مانیتور تشخیصی جدید ال‌جی همچنین به لطف پایه‌ای ارگونومیک با قابلیت تنظیم شیب، ارتفاع، چرخش و چرخش دو جهتی، تجربه کاربری راحتی را ارائه می‌دهد.

پنج کلید میان‌بر مانیتور تشخیصی ال‌جی با ارائه یک راه سریع و ساده برای تنظیم تنظیمات یا جابه‌جایی بین حالت‌ها، راحتی کاربر را بهبود می‌بخشد. در همین حال نیز حسگر حضور به صرفه‌جویی در انرژی کمک می‌کند و در صورت عدم تشخیص حرکت به مدت پنج دقیقه، نمایشگر را به طور خودکار خاموش می‌کند. ویژگی‌های Down Light و Wall Light به کاربران این امکان را می‌دهد تا وقتی اتاق کم نور یا کاملاً تاریک است، بتوانند اسناد را بخوانند؛ ویژگی Down Light میز یا زیر مانیتور را روشن می‌کند و Wall Light نیز نور را بر ناحیه پشت آن می‌تاباند. برای تجربه بهتر دید نیز سنسور درخشندگی خودکار به‌صورت خودکار روشنایی صفحه را متناسب با شرایط محیطی تنظیم می‌کند.

ال‌جی با مانیتور 21HQ613D تقاضای جهانی روبه‌رشد برای مانیتورهای ماموگرافی را هدف قرار داده است. بر اساس گزارش تجزیه‌وتحلیل صنعت توسط Persistence Market Research، پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی ماموگرافی تا سال ۲۰۳۳ به ۶.۹ میلیارد دلار برسد.

مجموعه گسترده مانیتورهای تشخیصی ال‌جی نیازهای اصلی نمایشگرهای بیمارستان‌های بزرگ را پوشش می‌دهد. همراه با مدل جدید 5MP، این شرکت مانیتور ۳ پیکسلی که عمدتاً برای خواندن تصاویر رادیولوژیکی استفاده می‌شود و محصولات ۸ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به حالت PBP (تصویر به تصویر) را ارائه می‌دهد که امکان بررسی چندین تصویر تشخیصی را فراهم می‌کنند. به طور کلی، ال‌جی اکنون ۱۳ نوع مانیتور پزشکی شامل ۵ مانیتور تشخیصی، ۵ مانیتور جراحی و ۳ مانیتور برای استفاده بالینی ارائه می‌کند.

ال‌جی متعهد به ارائه راهکارهای پیشرفته مانیتور برای محیط‌های مراقبت بهداشتی مدرن است. در سال ۲۰۲۳، ال‌جی قرارداد مهمی با مرکز خرید آی‌تی بیمارستان فرانسه به نام CAIH امضا کرد تا مجموعاً هشت نوع مانیتور پزشکی را به آن‌ها ارائه کند. این قرارداد به ارزش ۱۰ میلیون یورو طی چهار سال بزرگترین توافق این شرکت از زمان ورود به تجارت دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی در سال ۲۰۱۶ است.

وای اس لی رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«مانیتور تشخیصی جدید ال‌جی که برای بررسی ماموگرافی و توموسنتز سینه طراحی شده است، یک صفحه‌نمایش تصویربرداری پزشکی با کیفیت بالا است که مدیریت آسان و عملکرد مفیدی را ارائه می‌کند. ما همچنان به ارائه راهکارهای پیشرفته به بخش پزشکی و با استفاده از فناوری‌های نوآورانه نمایشگر خود ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید