۰۳ آبان ۱۴۰۰

تشکر از کهنه‌سربازان جنگ کره در آفریقا

از سال 2013، ال‌جی علاقه خاصی به اتیوپی برای ابتکارات CSR خود نشان داده است؛ از ارائه مهارت‌های شغلی فنی گرفته تا واکسن‌های وبا.  ال‌جی، از سال گذشته، متعهد شده است که مسئولیت اجتماعی شرکتی خود را با برنامه عظیم دیگری برای کمک به معضل اجتماعی مسکن افزایش دهد.

تخمین زده می‌شود که 70 درصد خانه‌ها در اتیوپی نیاز به تعویض کامل دارند، اکثر خانه‌ها از چوب و گل ساخته شده‌اند که با دیوارهای ترک‌خورده، سقف‌های نشتی و کف‌های خاکی بدون سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه مناسب مواجه هستند. بر اساس گزارش شهرهای جهانی سازمان ملل متحد در سال 2020، حدود 66 درصد از جمعیت شهری اتیوپی هنوز در محله‌های فقیرنشین زندگی می‌کنند.

علاوه بر این، بر اساس گزارش Habitat for Humanity سازمان ملل متحد، حدود 73 درصد از مردم اتیوپی به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند، در حالی که 90 درصد به امکانات بهداشتی دسترسی ندارند، و این خطر وحشتناکی را به همراه دارد زیرا 60 تا 80 درصد از بیماری‌های واگیر به دسترسی محدود به آب سالم، سرویس‌های بهداشتی و بهداشتی ناکافی مربوط می‌شود. اسهال علت اصلی مرگ و میر کودکان زیر پنج سال در اتیوپی است و 23 درصد از کل مرگ‌های زیر پنج سال یا بیش از 70 هزار کودک را در سال تشکیل می‌دهد.

بنابراین، ال‌جی به عنوان بخشی از کمپین در حال انجام Life’s Good: Hope Village در اتیوپی، پروژه‌ای را برای ارائه مسکن راحت و بهداشتی، بهبود آب، بهداشت و سلامت (WASH) به خانواده‌های سربازان اتیوپیایی که در طول جنگ کره در کنار کره‌ای ها جنگیدند، آغاز کرد. در مجموع 13 خانه با دیوارها و کف ساخته شده از بتون برای مقاومت در برابر بادهای شدید و طوفان، بسیار محکم تر از گل و چوب سنتی، ساخته شد.

خانه‌های دو و سه خوابه همگی به یک دستشویی و آشپزخانه عمومی جدید دسترسی داشتند. به صاحبان خانه جدید در مراسم تحویل در ماه گذشته کلید خانه‌هایشان اهدا شد. در این مراسم، کانگ سوک هی، سفیر کره جنوبی، ابتکار ال‌جی در بهبود روابط بین اتیوپی و کره جنوبی را تحسین کرد.

سفیر کانگ گفت: «ال‌جی نشان داد که یک شرکت خصوصی می‌تواند نقش دیپلماسی عمومی را با اتمام این پروژه به سرعت انجام دهد. من مطمئن هستم که دوستی بین کره و اتیوپی با فعالیت دیپلماسی عمومی ال‌جی بسیار قوی‌تر شده است.»

دفتر اجرایی شهر آدیس آبابا نیز از حمایت عملی ارائه شده توسط ال‌جی در زمینه‌های مختلف اجتماعی قدردانی کرده و متعهد شده است که برای موفقیت در پروژه‌های آینده با ال‌جی همکاری کند.

ال‌جی به مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی مختلف ادامه می‌دهد تا مطمئن شود که می‌تواند زندگی را برای همه بهتر کند و رشد متقابل را در سراسر جهان ارتقا دهد.

تهیه شده توسط ال‌جی اتیوپی

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید