۰۱ آبان ۱۴۰۰

پخش زنده برترین استندآپ کمدی‌های جهان در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

پلتفرم نمایش آنلاین برنامه‌های کمدی NextUp از همکاری خود با شرکت‌ ال‌جی خبر داد.

دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ازاین‌پس می‌توانند فقط با فشار چند دکمه روی ریموت کنترل خود استندآپ کمدی‌های مشهور جهان را به‌صورت آنلاین و به‌طور زنده تماشا کنند. این برنامه‌ها شامل نمایش کمدین‌های مشهوری مانند Ed Byrne، Nick Helm و Miles Jupp و دیگر ستاره‌های استندآپ کمدی جهان که برنده جوایز بین‌المللی می باشند همانند Miles Jupp، جوردن بروکز و Maisie Adam می‌شود.

پلتفرم NextUp  هر هفته چندین نمایش زنده از بهترین برتامه کمدی جهان پخش می‌کند و لیستی از صدها برنامه‌ی کمدی برتر جهان را در خود دارد.

«سارا هنلی»، بنیان‌گذار NextUp در این رابطه اظهار داشت: «سرانجام این فرصت برای کاربران مهیا شد تا درحالی‌که ریلکس و با لباس راحتی روی کاناپه‌ی خانه‌ی خود نشسته‌اند، لایو استریم نمایش‌های کمدی برتر جهان را تماشا کنند. این تحول بزرگ و انقلابی به دنبال همکاری با شرکت‌ خوشنامی همچون ال‌جی برای کاربران دنیا مهیا شده است. چون ما در زمان شیوع همه‌گیری ویروس کرونا به این نتیجه رسیدیم که شاد کردن مردم یکی از ضروریات این روزهاست.»

او همچنین افرود: «نمایش زنده و آنلاین استندآپ کمدی‌ها همچنین این فرصت را به افرادی که تاکنون در نمایش‌های کمدی شرکت‌ نکرده‌اند می‌دهد تا ببینید این برنامه‌ها چه فضایی دارند و چگونه برگزار می‌شوند؛ یعنی درواقع فرصت کسب تجربه‌های جدید را برای آن‌ها مهیا می‌کند.»

به گفته‌ی «سارا هنلی»، تماشا کردن نمایش کمدی که در حال اجرا روی صحنه است در خانه به‌صورت زنده یک تحول بزرگ و هوشمندانه در این صنعت به شمار می‌آید. چون این حس را به بیینده می‌دهد که خودش نیز در آن سالن حضور دارد و نمی‌تواند اتفاق‌های بعدی را ببیند یا حدس بزند. تماشای زنده‌ی نمایش‌های کمدی بدون فیلتر، بدون حذف و اضافه و بدون ماندن در صف بلیط و هزینه‌های خوراکی داخل سالن امری است که مسلماً به مذاق بسیاری از کاربران تلویزیون‌های هوشمند خوش خواهد آمد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید