۳۰ مهر ۱۴۰۰

تقابل نسل قدیم با نسل جدید در گلداستار آرکید ال‌جی

یکی از نقاط داغ برای هیپسترها در سئول، Seoungsu-dong است؛ یک مقصد عالی برای زومرها و اینستاگرامرهایی که میل به تجربه‌های تازه و جدید دارند.

این منطقه یک منطقه صنعتی شلوغ در سال‌های گذشته بوده و اکنون به مرکزی پر جنب و جوش از انرژی خلاق و جذابیت غیرمنتظره تبدیل شده است. انبارها و کارخانه‌های متروکه آن به عنوان کافه و مغازه‌های اینستاگرامی دوباره متولد شدند. در حال حاضر، یکی از جاذبه‌های اصلی این منطقه، Goldstar Arcade است، یک سالن بازی پاپ آپ مدل ریترو با سبک قدیمی که توسط ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) به خوبی در داخل یک فروشگاه مفهومی مد افتتاح شده است.

گلداستار آرکید ال‌جی از 21 اکتبر تا 19 دسامبر امسال باز می‌شود و دارای ویژگی “Newtro” است که ترکیبی خلاقانه از حساسیت سبک قدیمی و مدرن برای ارائه انواع تجربه‌های جدید است. بازدیدکنندگان می‌توانند چندین منطقه مختلف از جمله منطقه بازی OLED و منطقه تجربه سبک زندگی را کاوش کنند. و پس از اتمام بازی، می‌توانند در کافه شیک بازی، که غذاهای لذیذ و کالاهای منحصر به فرد به فروش می‌رساند، استراحت کنند.

منطقه بازی OLED که یادآور بازی‌های قدیمی است، جایی است که بازدیدکنندگان می‌توانند بازی‌های کلاسیک و قدیمی نوستالژیک و همین طور عناوین کنسول‌های جدیدتر را در تلویزیون‌های OLED درخشان ال‌جی بازی کنند. تلویزیون‌های نسل بعدی این شرکت با عملکرد قدرتمند بازی و کیفیت تصویر بی‌نظیر خود، امکانات لازم را دارند تا هر گیمری را فوراً به یک طرفدار تبدیل کند.

علاوه بر این، این بازی یک تونل خودنورده (Self-Lit Tunnel) دارد که نمایانگر پیکسل‌های خودنورده است و رنگ های زنده، مشکی عمیق و کنتراست فوق‌العاده را به تلویزیون OLED ال‌جی می‌دهد. بازدیدکنندگان از تونل عبور می‌کنند و به منطقه بازی OLED می‌رسند، جایی که می‌توانند با بازی در یکی از 10 تلویزیون مدرن ال‌جی OLED  نصب شده در آنجا آرامش پیدا کنند. هر کسی که عاشق بازی‌های مسابقه‌ای است، قطعا باید به «خط پیروزی» ال‌جی برود؛ جایی که سه تلویزیون 48 اینچ OLED  ال‌جی به‌طور یکپارچه به هم متصل شده‌اند تا به بازیکنان حس واقعی بودن در کابین یک خودروی مسابقه‌ای سریع ال‌جی را القا کنند.

این کافه با الهام از غذاخوری‌های آمریکایی در دهه 1970 به فضای منحصر به فرد گلداستار آرکید می افزاید. کافه گلداستار آرکید علاوه بر اینکه مکانی عالی برای بازیابی قبل از مسابقه، رقابت یا نبرد بعدی است، می‌تواند برای خرید کالاهای منحصر به فرد، از جمله کیسه‌های خرید برزنتی، لیوان چای و بطری نوشیدنی، همه مزین با آرم گلداستار ال‌جی نیز عالی باشد.

ال‌جی با تجربیات جذاب و تعاملی مانند آنچه در Goldstar Arcade ارائه می‌شود، همچنان با مصرف‌کنندگان جوان ارتباط برقرار می‌کند و عملکرد و قابلیت‌های بی‌نظیر تلویزیون‌های OLED پیشرو در صنعت خود را برجسته می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید