۱۴ مرداد ۱۴۰۲

دنیایی رنگارنگ‌تر با Life’s Good

اوایل سال جاری میلادی، ال‌جی جهت برند و هویت بصری جدید خودش را تحت عنوان تازه‌سازی برند ال‌جی شروع کرد تا با تصویری جوان‌تر و پویا، ارزش Life’s Good را در کانون توجه قرار بدهد.

برای اینکه کارمندان درک عمیق‌تری از معنای زندگی خوب است (Life’s Good) داشته باشند، این شرکت اخیراً کمپین Life’s Good خود را در سایت‌های تجاری در سراسر کره جنوبی راه‌اندازی کرده است. برای مرحله بعدی نیز ال‌جی با آغاز تور جهانی در این ماه، این تلاش‌ها را به مشتریان در سراسر جهان گسترش خواهد داد.

اولین شهری که از جذابیت این کمپین لذت برد، میلان ایتالیا بود. برای بزرگداشت شروع کمپین جهانی، مدیر عامل ال‌جی ویلیام چو شخصاً از این شهر پر جنب‌وجوش و تاریخی بازدید کرد تا در کنار کارکنان محلی روی پیام زندگی خوب است، تأکید کند.

ویلیام چو در قرار دسته‌جمعی کارکنان ال‌جی در Piazza Gino Valle شرکت کرد، جایی که در آن، ۱۰۰ کارمند این شرکت پنل‌هایی را در هوا نگه داشتند تا مربعی به ابعاد ۱۰×۱۰ را تشکیل بدهند که در آن عبارت Life’s Good نوشته شده است. این اجرا برای گسترش قدرت تلاش‌های جمعی و اعتماد به یکدیگر و در عین حال حمایت از اهمیت اتخاذ یک نگرش شاد و قابل انجام برای یادگیری و رشد به همراه یکدیگر اجرا شد.

هنگامی که این اجرا به پایان رسید، به جای اینکه این پنل‌ها دور انداخته شوند، از آن‌ها برای تزئین دفاتر ال‌جی در میلان استفاده شده تا انگیزه روزانه ایجاد کنند. و برای اینکه پیام کمپین این شرکت نیز زنده بماند، یک تراموای تزئین شده با عکس‌ها و پیام‌های Life’s Good در مرکز میلان حدود یک ماه در این شهر کار خواهد کرد.

اولین کمپین Life’s Good با هدف کمک به مردم برای لذت بردن از لحظه لحظه زندگی از طریق محصولات و خدمات ال‌جی است. کمپین‌های بسیار بیشتری در سایر نقاط جهان ایجاد خواهد شد که هر کدام پیام مثبت Life’s Good ال‌جی را به روش منحصربه‌فرد خود برجسته خواهند کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید