۲۹ شهریور ۱۴۰۱

ال‌جی و ایجاد فضایی برای گفتگوهای باز در مورد نوآوری آینده

در اوایل این ماه، نوآورانی از سراسر جهان در جشنواره نوآوری LG NOVA به ال‌جی پیوستند. این جشنواره نوآوری که در غرفه Historic Craneway در ریچموند، کالیفرنیا برگزار شد، بیش از 500 استارت آپ، متخصص صنعت، سرمایه گذار، مربی و تأثیرگذار را گرد هم آورد تا در مورد چالش ها و موضوعاتی که آینده ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد گفتگو، همکاری و شبکه‌سازی کنند.

جشنواره نوآوری LG NOVA میزبان بیش از 70 سخنران، 23 جلسه، سخنرانی های کلیدی از مارک تارپنینگ، یکی از بنیانگذاران تسلا و نوو مدیا و مری لو جپسن، بنیانگذار Openwater و یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری برنامه یک لپ تاپ برای هر کودک (One Laptop per Child)، و یک گفتگوی کنار آتش با قهرمان چهارباره NBA با گلدن استیت واریرز و سرمایه گذار فعال، آندره ایگودالا بود.

برای ال‌جی، این جشنواره نقطه اوج ماموریت یک ساله چالش آینده (Mission for the Future Challenge) بود. این چالش ابتکاری به رهبری LG NOVA، مرکز نوآوری ال‌جی آمریکای شمالی مستقر در سیلیکون ولی، اجرا شد. ماموریت این چالش یافتن استارتاپ‌ها و جوامع کارآفرین نوآور و تأثیرگذار بر آینده به منظور ساختن، پرورش و کمک به رشد آنها است.

دکتر مری لو جپسن گفت:

«آنچه برای تغییر جهان اساسی است این است که استارت آپ ها یاد بگیرند چگونه با فیل ها برقصند. این فیل‌ها شرکت‌های بزرگی هستند که منابع لازم برای کمک به این مأموریت را دارند.»

در طول این جشنواره، LG NOVA نامزدهای نهایی خود را برای برنامه Mission for the Future 2021 اعلام کرد و جستجوی جهانی امسال آغاز شد: Mission for the Future ’22, the New and the Next.

ارسال‌ها تا 6 اکتبر 2022 باز هستند. در این سال دوم، ال‌جی و تیم LG NOVA دامنه برنامه را گسترش داده‌اند تا خانه هوشمند، سرگرمی‌های خانگی، راه‌حل‌های تجاری و راه‌حل‌های نمایش، همراه با مسیرهای کنونی آن در سلامت دیجیتال، متاورس و بازی، ESG/Electric Mobility و به طور کلی نوآوری باز را شامل شود.

هدف این است که ایده‌های جدیدی را به دست آوریم که ال‌جی می‌تواند با زیرساخت‌های جهانی خود از آن‌ها حمایت کند تا به ایجاد تغییرات زودتر نسبت به دیرتر کمک کند.

 

یکی از بزرگترین رویدادهای برجسته این نشست یک مسابقه استارتاپی بود که در آن 12 شرکت ایده‌های خود را برای تغییر جهان در میان هیئتی از داوران و سرمایه‌گذاران کارآفرین باتجربه، از جمله آندره ایگودالا مطرح کردند. برندگان مسابقه Pitch عبارتند از:

  • مقام اول، Trendi، یک شرکت رباتیک کانادایی که به مزرعه و صنایع غذایی کمک می کند تا زباله های غذایی را نجات دهد و به محصولات با ارزش تبدیل کند.
  • مقام دوم، Skinopathy، دیجیتالی کردن چرخه مراقبت از بیمار و حل بسیاری از مشکلات درماتولوژی امروزی.
  • رتبه سوم، Metalistings، یک بازار متاورس چند زنجیره‌ای با نقشه‌ها.
  • و شرکت‌کننده منتخب، Helios Data، یک پلتفرم همکاری داده ایمن که خطر استفاده از داده ها را در تجزیه و تحلیل داده‌های شخصی و کسب درآمد برطرف می‌کند.

در طول این رویداد، شرکت‌کنندگان این فرصت را داشتند تا با سرمایه‌گذاران، مدیران شرکت‌های ال‌جی و سایر شرکت‌ها، کارشناسان موضوع و یکدیگر تعامل داشته باشند، زیرا ال‌جی به دنبال راه‌هایی برای ارائه نوآوری‌های جدید به بازار است که برخی از بزرگترین چالش‌های دنیای امروز را حل می‌کند. این همان چیزی است که جشنواره نوآوری ال‌جی برای آن منظور ایجاد شد؛ مردم را گرد هم آورد تا درباره چگونگی ایجاد آینده مثبت و بهبود کیفیت زندگی بحث کنند.

دکتر Sokwoo Rhee، معاون نوآوری ال‌جی و رئیس LG NOVA می‌گوید:

«نوآوری می‌تواند به طرق مختلف اتفاق بیفتد. ما به قدرت اتحاد استارت آپ‌ها و شرکت‌های بزرگ برای همکاری نهایی اعتقاد داریم. استارت آپ‌ها به تنهایی دارای فناوری‌ها و کسب و کارهای شگفت انگیزی هستند. ما می خواهیم این استارتاپ ها را با LG NOVA به سطح دیگری ارتقا دهیم. ما شاهد ظهور کسب‌وکارهای شگفت‌انگیز از این مشارکت‌ها خواهیم بود.»

ارائه شده توسط LG NOVA

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید