۱۳ شهریور ۱۴۰۰

انتشار پیام امید با چارلی پات

ال‌جی و موسیقی همیشه رابطه خاصی با هم داشته‌اند. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با آهنگ Life’s Good از تبلیغات تلویزیونی یا آهنگ‌های زنگ آشنا هستند. اما موسیقی، مانند مد، با زمان تغییر می‌کند. بنابراین، هنگامی که تصمیم به روزرسانی آهنگ برای قرن 21 گرفته شد، هیچ شکی وجود نداشت که هنرمندان جوان باید در این روند شرکت کنند.

اما بهتر است چه کسی این تلاش را رهبری کند؟

چارلی پوث، در حالی که فقط 29 سال دارد، نماینده و رهبر کامل پروژه موسیقی Life’s Good است. پوت به عنوان یکی از سازنده‌ترین سازندگان صنعت موسیقی و همکاران پیگیر، پیش از این هشت تک‌آهنگ چند پلاتینی، چهار نامزدی GRAMMY، سه جایزه موسیقی بیلبورد، جایزه منتقد منتخب و نامزدی گلدن گلوب را جمع آوری کرده است.  Voicenotes ، نامزد GRAMMY 2018 ، تنها چهار روز پس از انتشار، به گواهینامه طلای RIAA دست یافت و بیش از 5.6 میلیارد جریان را در سراسر جهان ثبت کرده است.

با اجرای پوت، پروژه موسیقی Life’s Good  متولد شد تا به استعدادهای مشتاق موسیقی در سراسر جهان این فرصت را بدهد تا صداهای منحصر به فرد خود را با جهان به اشتراک بگذارند. این پروژه که در ماه می آغاز شد، بیش از هزار شرکت‌کننده به نمایندگی از 36 کشور در مدت یک ماه دریافت کرد. ابتکار مشترک ال‌جی با مخاطبان سراسر جهان نیز همخوانی داشت و پست‌های مرتبط در رسانه‌های اجتماعی بیش از 68 میلیون بازدید کسب کرد.

چهار برنده، که توسط خود پوت انتخاب شده بودند، پس از معرفی اولیه در یک تماس ویدیویی، روی آهنگ همکاری کردند. پوت و چهار برنده جوان پروژه موسیقی همکاری خود را روی پیام ملودیک خود از امید و مثبت آغاز نمودند. هر یک از اعضای تیم مستعد با هدایت چشم انداز خلاق پوت در ضبط نهایی می‌درخشند و به هماهنگی قلبی منجر می‌شود که باعث قدردانی از آنچه امروز داریم و شادی و خوش‌بینی نسبت به آنچه در آینده خواهد شد، می‌شود.

ساد ویتیری از لانگ آیلند، نیویورک، یکی از برندگان، می‌گوید: «همانطور که متن آهنگ می‌گوید ،”گاهی اوقات شما باید خودتان را دوباره انتخاب کنید”. با شرکت در پروژه ال‌جی، من آموختم که اگر به راه خود ادامه دهید، همه چیز قابل دستیابی است و امیدوارم رویاپردازان جوان نیز هنگام گوش دادن به آهنگ نهایی چنین تصوری داشته باشند.»

پوت اظهار داشت: «ملاقات و همکاری با هنرمندان سراسر جهان یک تجربه شگفت انگیز بود و من تحت تأثیر همه استعدادهای آنها قرار گرفتم. آهنگی که ما با هم خلق کردیم واقعاً فوق‌العاده است و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا همه آن را بشنوند.»

آهنگ Life’s Good  و پیام به موقع امیدواری آن نیز از 6 سپتامبر به تیک تاک می‌آید تا مشارکت بیشتری را در این جنبش مثبت تشویق کند. طرفداران می‌توانند با ارسال ویدئویی از رقص خود در کنار قطعه جذاب و جدید و استفاده از هشتگ #LifeisGoodMusic_LG شرکت کنند. آهنگ و ویدئویLife’s Good  در حال حاضر برای تماشا در کانال جهانی یوتیوب ال‌جی و اینستاگرام در دسترس است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید