۲۷ آبان ۱۴۰۰

سرویس Apple Music در تلویزیون هوشمند ال‌جی برای سرگرمی بیشتر

مشترکان می‌توانند به طور یکپارچه به بیش از 90 میلیون آهنگ، هزاران لیست پخش منتخب، موزیک ویدیو و رادیوی زنده با میزبانی هنرمند دسترسی داشته باشند.

از امروز، مشتریان ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در سرتاسر جهان می‌توانند از سرویس موسیقی اپل به نام Apple Music در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی خود لذت ببرند تا نهایت تجربه گوش دادن و سرگرمی را داشته باشند.

برنامه Apple Music که اکنون در فروشگاه محتوای ال‌جی برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با سیستم عامل webOS 4.0 و بالاتر در دسترس است، دسترسی به بیش از 90 میلیون آهنگ بدون آگهی، بیش از 30000 فهرست پخش با نظارت تخصصی، موزیک ویدیوهای 4K و پخش زنده آهنگ‌های امروزی رادیو موزیک اپل که برنده جایزه شده، و همین طور آثار کلاسیک و کانتری را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد. علاوه بر این، سرویس Apple Music در تلویزیون هوشمند ال‌جی شامل میلیون‌ها آهنگ با متن اشعار همگام‌سازی شده با زمان بوده که برای هم آواز شدن و همخوانی در اتاق نشیمن یا مهمانی‌ها مناسب است. مشترکان می‌توانند به تمام آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و لیست‌های پخش از کتابخانه موسیقی خود در تلویزیون‌های هوشمند ال جی نیز دسترسی داشته باشند.

دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی از تجربه یکپارچه Apple Music که در حال حاضر در همه دستگاه‌های خود مانند آیفون، آی پد، مک، هوم پاد مینی، رایانه شخصی و اندروید تجربه می‌کنند با غوطه‌وری بصری در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون‌های ال‌جی لذت خواهند برد،. دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند Apple Music را از فروشگاه محتوای ال‌جی دانلود کنند، با Apple ID خود وارد حساب کاربری فعلی خود شوند یا با استفاده از Apple Music به مدت 3 ماه، فرآیند اشتراک را مستقیماً از تلویزیون خود شروع کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید