۲۹ آبان ۱۴۰۰

برنامه بازی ابری NVIDIA GeForce NOW در تلویزیون‌های هوشمند WebOS ال‌جی

ال‌جی؛ پیشرو در تجربه بازی تلویزیونی با اولین برنامه تلویزیون هوشمند GeForce NOW

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که با NVIDIA همکاری می‌کند تا به عنوان اولین تولیدکننده تلویزیون برنامه تلویزیون هوشمند GeForce NOW، که بهترین سرویس پخش بازی‌های ابری است، را برای تلویزیون‌های ال‌جی دارای webOS توسعه ‌دهد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی به علت برخورداری از اندازه صفحه‌نمایش، کیفیت تصویر واقعی و نرخ تازه‌سازی بالا، با GeForce NOW کاملا مطابقت دارند. در حال حاضر، این برنامه در NVIDIA SHIELD، ویندوز، سیستم عامل مک، کروم و اندروید و همین طور مرورگر Safari برای iPhone و iPad موجود است. GeForce NOW به گیمرها این امکان را می‌دهد تا بازی را در تلویزیون‌های ال‌جی خود شروع کنند و تقریباً با هر دستگاهی که دارند ادامه دهند.

این برنامه از این هفته در فروشگاه محتوای ال‌جی در مدل‌های منتخب تلویزیون 4K OLED ،QNED Mini LED و NanoCell 2021 ال‌جی در 80 بازار به صورت آزمایشی در دسترس خواهد بود. دارندگان تلویزیون‌های سازگار ال‌جی می‌توانند فوراً از بیش از 35 بازی رایگان فقط با یک کنترلر بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی سازگار لذت ببرند.

بازی‌ها شامل Rocket League و Destiny 2 علاوه بر عناوین پرطرفدار مانند Guardians of the Galaxy مارول و Crysis Remastered Trilogy هستند که همگی با وضوح 1080p و 60 فریم در ثانیه قابل پخش هستند. اعضای GeForce NOW Priority به پیشرفته‌ترین پلت‌فرم برای فناوری‌های ردیابی پرتو و هوش مصنوعی دسترسی دارند. این پلت فرم از سرورهای مجهز به NVIDIA RTX در مراکز داده در سرتاسر جهان برای پاسخ‌گوترین گیم‌پلی و گرافیک فوق‌العاده با کیفیت بالا پخش می‌شود.

ترکیب قدرتمند GeForce NOW و تلویزیون OLED ال‌جی به معنای بهترین بازی‌های همه جانبه است. پیکسل‌های خودنورده ال‌جی OLED، زنده‌ترین رنگ‌ها و عمیق‌ترین رنگ‌های سیاه را تضمین می‌کنند تا محیط‌ها و شخصیت‌های درون بازی را واقعی‌تر از همیشه کنند. علاوه بر این، تلویزیون‌های ال‌جی زمان پاسخ‌دهی بسیار سریع یک میلی‌ثانیه‌ای و تاخیر ورودی فوق‌العاده کم را برای تصاویری روان‌تر، کنترل بهتر به عنوان یک مزیت کلیدی نسبت به رقبا ارائه می‌کنند.

لی سانگ وو، معاون ارشد استراتژی کسب و کار شرکت در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «وقتی صحبت از بازی روی صفحه‌نمایش بزرگ می‌شود، مشتریان ال‌جی انتظار بهترین‌ها را دارند. همکاری با NVIDIA برای ارائه GeForce NOW به صاحبان تلویزیون ال‌جی نشانه تعهد ما برای ارائه بهترین تجربه بازی در تلویزیون‌های ال‌جی webOS است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید