۲۹ آبان ۱۴۰۰

5 اینفلوئنسر، 5 دستور غذا، 5 چالش

نوآوری‌های اندک‌شماری در دو قرن گذشته هستند که به اندازه یخچال این قدر در خدمت ایمنی و سالم نگه داشتن مصرف کنندگان بوده‌اند. از ایمن نگه داشتن مواد غذایی گرفته تا افزایش طراوت آنها، یخچال نقشی حیاتی در خانه امروزی ایفا می‌کند؛ به خصوص زمانی که پخت و پز شروع می‌شود.

تیم ال‌جی در اتریش برای نشان دادن ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه یخچال منحصربه‌فرد InstaView Door-in-Door ال‌جی، کمپین LG KitchenLife Stories خود را آغاز کرد و پنج اینفلوئنسر تأثیرگذار محبوب را برای چالشی با مهارت و دقت گرد هم ‌آورد.

مجموعه ویدیویی پنج قسمتی این کمپین در هر قسمت اینفلوئنسر متفاوتی را پوشش می‌دهد و به آن‌ها نشان می‌دهد که با اندک کمکی از مجری برنامه، یاکوب گلانزنر، غذای شخصی مورد علاقه خود را بپزند. بنابراین، منتظر صحبت‌های فراوان، کلی سرگرمی و آشپزی عالی بین این خنده‌ها باشید. اینفلوئنسرهایی که وارد این چالش آشپزی می‌شوند عبارت‌اند از:

در حین رسیدگی به دستور غذای ویژه هر مهمان، ویژگی‌های کلیدی یخچال InstaView Door-in-Door به طور کامل نمایش داده می‌شود، مانند پنجره شیشه‌ای شفاف و مفید که محتویات داخل را تنها با دو ضربه سریع نمایش می‌دهد؛ بنابراین، دیگر نیازی به باز کردن در یخچال و به دنبال آن، خروج هوای سرد و انرژی ندارید. یخچال InstaView Door-in-Door تنها یکی از محصولات محبوب ال‌جی است که زندگی را برای بسیاری از مردم هر روز بهتر و آسان‌تر می‌کند.

البته، این چالش به سادگی درست کردن غذای مورد علاقه آنها نیست، زیرا هر مهمان باید قبل از پایان برنامه یک چالش منحصر به فرد را تمام کند. در یک قسمت، میزبان و مهمان کیک را تزئین می‌کنند و بینندگان می‌توانند رای دهند و تصمیم بگیرند که چه کسی چالش را بهتر انجام داده است. هر پنج داستان LG KitchenLife در کانال یوتیوب ال‌جی اتریش در دسترس خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کمپین اینجا را کلیک کنید.

تهیه شده توسط ال‌جی اتریش

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید