۲۹ دی ۱۳۹۹

یخچال‌های جدید ال‌جی اینستاویو صدای شما را تشخیص می‌دهند!

یخچال‌های جدید InstaView ال جی، اکنون، از فناوری UVnano ال‌جی برخوردارند و از قدرت نور برای حفظ و نگه داشتن آب‌ریز بهداشتی و عاری از میکروب، بهره می‌برند.

فناوری UVnano برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در با کیفیت‌ترین دستگاه‌های آب‌سردکن معرفی شد و هر ساعت یکبار کار می‌کند تا ۹۹٫۹۹ درصد باکتری‌های موجود در شیر آب‌سردکن را از بین ببرد. همچنین، کاربران برای آرامش خاطر بیشتر، می‌توانند ویژگی UVnano را با فشار دادن یک دکمه فعال کنند.

یخچال LG InstaView مجهز به فناوری تشخیص صدا درجوایز نوآوری CES 2021 موفق شده برنده عنوان بهترین نوآوری شود. این فناوری باعث می‌شود زمان مصرفی در آشپزخانه پربارتر و راحت‌تر سپری شود. خریداران دیگر مجبور نخواهند بود وقتی می‌توانند با صدای خودشان بگویند “در یخچال را باز کن”، با دست‌های پر از مواد غذایی درب یخچال را به سختی باز کنند. فناوری صوتی تعاملی ال‌جی امکان درخواست برنامه امروز از یخچال را ممکن می‌سازد یا وضعیت یخ و آب‌سردکن را بررسی می‌کند. صاحبخانه با کمک سرویس Amazon Dash Replenishment می‌تواند مواد مصرفی مانند فیلترهای آب یدکی را با لینک دادن حساب آمازون خود با برنامه LG ThinQ به طور خودکار سفارش دهد.

هر محصول جدید اینستاویو در این مجموعه از سیستم‌های ثابت‌شده ال‌جی برای تازه‌تر ماندن مواد غذایی نظیر LINEARCooling و +DoorCooling برخوردار است. قابلیت LINEARCooling نوسانات دما که عامل اصلی فاسد شدن مواد غذایی است را به حداقل می‌رساند. قابلیت +DoorCooling نیز  کل محفظه یخچال را با توزیع جریان هوای قوی از دریچه، که به روش استراتژیک در جایگاه خود تعبیه شده است، به طور یکنواخت خنک می‌کند.

یخ‌ساز Craft Ice ال‌جی، که اولین بار در یخچال‌های InstaView French-Door سال گذشته رونمایی شد، اکنون در سال ۲۰۲۱ به یخچال‌های سایدبای‌ساید اینستاویو می‌آید. گلوله‌های یخ دو اینچی (با قطر ۵ سانتی‌متر)، که ذوب آهسته‌ای دارند و توسط سیستم LG Craft Ice تولید شده‌اند، نوشیدنی‌ها را در عین حفظ ظاهر عالی به مدت طولانی‌تر خنک نگه می‌دارند.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید