۲۵ اسفند ۱۳۹۹

از خوردن و آشامیدن تا اسراف نکردن!

آیا می‌دانید چطور می‌توانید مواد غذایی را کمتر دور بریزید و اسراف نکنید؟

شما می‌توانید به طرق مختلف غذاهای خود را آماده کنید و سر سفره بیاورید تا تولید زباله تا کمترین حد امکان باشد. اما می‌دانید راهکار اصلی چیست؟ این که کمتر بخرید تا کمتر دور بریزید! خرید مواد غذایی به اندازه یک هفته کافیست.

لازم هم نیست مدام در یخچال را باز کنید تا ببینید داخل آن چه هست و چه نیست! یک یخچال اینستاویوی ال‌جی که داشته باشید با دو ضربه روی نمایشگر شیشه‌ای تعبیه شده روی در، می‌توانید محتویات یخچال را ببینید و بر اساس آن، مایحتاج خود را تهیه کنید.

نکته مهم دیگر خنک نگه داشتن مواد غذایی بعد از رسیدن به خانه است. قابلیت Express Cooling در یخچال‌های ال‌جی با کمک برنامه کاربردی Smart ThinQ هوای یخچال را به محض رسیدن به خانه به سرعت برایتان خنک می‌کند.

قابلیت Dual Fridge نیز فضای بیشتری را در مدتی کوتاه برای شما باز می‌کند. یخچال‌های دو درب ال‌جی با کمک این فناوری به کاربر امکان می‌دهند فقط یک کلید را فشار دهند تا پس از ۶۸ دقیقه فریزر به یخچال تبدیل شده و ۴۰ درصد فضای بیشتری در اختیار شما قرار گیرد.

با Auto Open Door در یخچال اینستاویوی ال‌جی، فقط کافیست پای خود را در محدوده پوشش حسگر هوشمند یخچال قرار بدهید تا در یخچال به‌صورت خودکار و آرام باز شود.

Global_P-Veyron6-InstaView__Inverter-Linear-Compressor_DD-e1503987116138

تکنولوژی +Door Cooling می‌تواند دمای فضای داخل یخچال را ثابت نگه داشته و هوای سرد را یکنواخت به حرکت درآورد و حتی گوشه و کنار محفظه‌های یخچال را هم خوب خنک کند. بدین ترتیب، تازگی و ماندگاری بیشتر میوه و سبزیجات، ۳۵ درصد سریع‌تر از نمونه‌های دیگر سرمای یکنواختی را فراهم می‌آورد.

کمپرسور پیشرفته و کم‌مصرف Inverter Linear تا ۳۲ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی و قدرت خنک‌سازی را بهینه‌سازی می‌کند. سیستم جدید پیستونی این کمپرسور عملکرد سرمایشی را بسیار بهینه‌تر از دیگر رقبا ساخته است. دامنه تغییرات دمایی درون یخچال‌های مجهز به Inverter Linear Compressor به نیم درجه سانتی گراد محدود می‌گردد که کمتر از نصف دمای دیگر یخچال‌های موجود در بازار است. همچنین میزان نویز این موتور تا ۲۵ درصد کمتر از نمونه‌های مرسوم است.

یکی از جدیدترین فناوری‌های ال‌جی برای سلامت و بهداشت بیشتر خانواده‌ها +Hygiene Fresh است که امکان تصفیه هوای بسیار پیشرفته درون یخچال‌های اعلای این شرکت را ایجاد می‌کند. این فناوری از مکانیسم‌های کاتالیزور نوری و بهره‌گیری از نور ماورا بنفش هنگام بسته بودن درب یخچال برخوردار است و سیستم ۵ لایه فیلتراسیون در گام نخست گردوخاک و قارچ‌ها را از بین می‌برد و در مرحله بعد بوی بد اسیدی جذب می‌شود. طی مرحله سوم رایحه‌های قلیایی حذف شده و در مرحله چهار نیز تمامی بوها و باکتری‌ها از بین می‌روند. در مرحله آخر هم با استفاده از نور فرابنفش تمامی آلودگی‌های باقیمانده برطرف می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم بخوانید:

یخچال InstaView Door-in-Door ال‌جی؛ تنها راهکار جلوگیری از اتلاف مواد غذایی

راهکارهای مفید برای مرتب کردن مواد غذایی در یخچال

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید