۰۵ آذر ۱۳۹۷

یخچال LG SIGNATURE InstaView؛ مجهز به موتور اینورتر و امکانات هوشمند برای سبک زندگی مدرن

یخچال LG SIGNATURE از کمپرسور خطی اینورتر ال جی نیرو می گیرد که به صورت خودکار ظرفیت سرمایش را بر حسب بار یخچال تنظیم می کند.

این یخچال به دلیل برخورداری از طراحی منحصربه‎فرد اصطکاک داخلی را کاهش می دهد. علاوه بر این، با ۱۰ سال ضمانت پشتیبانی می شود.

یخچال LG SIGNATURE InstaView یک محصول مبتکرانه و پیشرفته است. برای اشاره به روحیه نوآورانه آن، ال‌جی فناوری DOOR-in-Door اش که برنده جایزه شده است را با اضافه کردن ویژگی InstaView DOOR-in-Door یک گام به جلو برده است و صنعت یخچال‌ها را متحول کرده است.

یخچال Door-in-Door هوشمند InstaView با معرفی ویژگی‌های متنوع و مناسب طراحی شده است. این یخچال دارای یک صفحه LCD 29 اینچی لمسی است که به محض اینکه دو ضربه روی آن بزنید مانند شیشه شفاف می‌شود.

80924569-b25f-4c0a-8244-0bb5236e8bfa

یخچال Door-in-Door هوشمند InstaView قابلیت‌های متنوع ارتقا یافته دیگری نیز در اختیار شما می‌گذارد. ویژگی برچسب هوشمند به شما اجازه می‌دهد در پنل روی یخچال لیست مواد داخل یخچال را سازماندهی کنید و یا لیست کارهایی که  باید در طول روز انجام دهید را مدیریت کنید. اعضای خانواده می‌توانند برای یکدیگر یادداشت بگذارند و لیست انجام کار روی صفحه نمایشگر یادداشت کنند.

لنز ۲ مگاپیکسلی پانارومای بسیار عریض داخل یخچال، از داخل یخچال در زاویه‌های مختلف عکس می‌گیرد و آنها را به‌صورت بی‌سیم به گوشی هوشمند مورد نظر می‌فرستد. قابلیتی که برای افرادی که بدون لیست خرید به فروشگاه می‌روند بسیار کاربردی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید